środa, 18 września 2013

Stylizacja 118 - miętowe pożegnanie lata

Uwierzycie, że to już był wrzesień? :)
Ostatnie tchnienie lata :)
Wybraliśmy się znów do Tarnowskich Gór - tym razem już na podpisanie umowy i takim to sposobem mamy załatwioną sprawę fotografa, kamerzysty i DJa. Tych dwóch ostatnich mi się spodobało, fotografa bierzemy trochę tak do zestawu. Bardzo spodobały mi się zdjęcia innego, ale postanowiliśmy współpracować z jedną firmą. Będzie łatwiej gdy jeden drugiemu nie będzie wchodził w drogę. Mam nadzieję, że zdjęcia będziemy mieć równie piękne co widziałam w albumie tamtego gościa, któremu odmówiliśmy :) Jak dla mnie to mogą być i na tym polu :) Piękne widoki wyszły :) Choć z mojego narzeczonego to fotografa nie będzie. Z dwudziestu zdjęć pięć było akceptowanych bo on pstryka sobie kiedy mu się podoba zamiast mi powiedzieć kiedy :P






T-shirt - Reserved
Koszula - River Island
Spódnica - nn
Torebka - allegro.pl
Sandały - nn
Bransoletka - by Dziubeka
Zegarek - Gino Rossi
Stylizacja: Miętowe pożegnanie lata
Ta koszula miała być trochę niżej, ale niefortunnie się podwinęła. Gdyby to była moja siostra to by mi powiedziała, że mam się poprawić. K nie zwraca uwagi na takie "szczegóły" :)
A w zeszłym roku...
Dopiero zaczynałam urlop :) Ach, miło powspominać :) Myślę, że za rok w podróż poślubną też wybierzemy się dopiero we wrześniu, gdy w Polsce już będzie zimno i ponuro ;) To będą nasze pierwsze wspólne wakacje za granicą :) Tylko jeszcze nie wiemy gdzie.

10 komentarzy:

  1. Tak ciepło to już pewnie nie będzie żeby krótki rękaw nosić. Ładnie wyglądasz. A ja to jestem ciekawa jakiego fotografa wybraliście jeśli to nie jest tajemnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy ja takie słońce widziałam jak Ty masz na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Prócz torebki podoba mi się wszystko! Zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż może ci się rozmazać a facet ci o tym nie powie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie! Podoba mi się dosłownie wszystko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. eh, zazdroszczę tego słońca, u mnie od tygodnia non stop leje, gdzież to babie lato?
    Mam nadzieję,że fotograf zaskoczy Was pozytywnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję że zdjęcia będą fajne :) Mamy też film z pleneru co jest fajne o ile uda mi się jakoś naturalnie zachowywać :D A takie słoneczko jeszcze jakoś 8 września było :) Potem już tylko kurtka i kalosze :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...