poniedziałek, 16 września 2013

Stylizacja 117 - Welcome to England

 Ostatni słoneczny weekend :) Piękna pogoda nasuwała na myśl jeszcze bardziej lato niż jesień więc zdecydowałam, że to ostatnia okazja by ubrać spódnicę bez rajstop :) Do tego bluzeczka, którą już chciałam sprzedać, ale jednak się nie zdecydowałam. I dobrze bo znów pasuje :)
Dowód na to, że czasem warto zapłacić za markę. Mam tę bluzkę już cztery lata i nic się z nią nie dzieje. Ani się nie sprała, ani nie zmechaciła :) Świetny basic pod marynarki :)
Muszę nauczyć narzeczonego, że zdjęć się nie robi od góry bo skraca się wtedy nogi :P






Bluzka - Zara
Spódniczka - nn
Baleriny - nn
Torebka - Reserved
Kapelusz - Terranova
Zegarek - Gino Rossi
Welcome to England - MODNAPOLKA.pl

15 komentarzy:

  1. Facet wie lepiej jak robić zdjęci i tak czy siak będzie robił po swojemu :P hehe :) Fajna ta spódnica pasuje ci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Bo ja ja miałam zaplanowaną w głowie a myślę że na żywo nie wyszła tak jak chciałam. Czy ja muszę nosić obcasy żeby nie wychodzić taka... nieproporcjonalna kluska? :P

      Usuń
    2. Nie jesteś kluska ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

      Usuń
    3. To ze facet wie lepiej jak zrobić zdjęcie to byłą ironia :P

      Usuń
  2. Coś mi się zdaje, że zupełnie odwrotnie postrzegasz swoją figurę niż jest w rzeczywistości. Nie jesteś kluską !
    Co prawda spódnica mi się nie podoba ale ty w balerinkach do tej spódnicy prezentujesz się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to już dawno porzuciłam gołe nogi :<

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym zamarzła, jak patrzę za okno wzywam zimową kurtkę.
    E tam, przesadzasz, jakaż tam z Ciebie kluska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był ostatni taki ciepły weekend i wręcz za gorąco mi było w tej bluzce i kapeluszu ale się na niego uparłam :) Ech ja już też myślę o kurtce i kaloszach ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję że będę miała dużo okazji by go nosić :)

      Usuń
  6. podoba mi się ta stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, spódnica bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale uroczo wyglądasz w tym kapelusiku :) super

    no własnie dlatego my nie zdecydowaliśmy się na psa. Juz od dłuższego czasu myśleliśmy nad zwierzątkiem ale na psa nie możemy sobie pozwolic. Oboje pracujemy i nie mielibyśmy czasu go wychowac. A brac na siłe nie ma sensu bo biedne zwierzę będzie cierpiało. Kotek sam się sobą zajmie, chodzi wlasnymi ścieżkami i nie ma z nim aż tylu obowiązków co z psem :) dla nas towarzysz idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na zestaw, ale wydaje mi się, że koszulowa bluzka fajniej by się sprawdziła, ta bluzka jest za prosta (bez szalika, czy jakiejś biżuterii).

    Po zrobieniu zdjęć każę sobie pokazać zdjęcia na podglądzie, dopiero jak jestem zadowolona ze zdjęć daję mężowi spokój :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...