czwartek, 12 września 2013

Stylizacja 115 - na luzie

Znalazłam dziś jeszcze stare nieopublikowane zdjęcia z ostatniego weekendu sierpnia bodajże :) Zestaw taki nie do końca na poważnie. Dobry na rower jak i do sklepu. Co ważne wtedy zauważyłam, że stan moich włosów znacznie się polepszył (choć nie przestały wypadać). Postanowiłam poeksperymentować trochę skoro już są tak długie i spięłam je w ciasny kok na czubku głowy, czego mój narzeczony nienawidzi u innych dziewczyn. Mojej fryzury uprzejmie nie skomentował :) O dziwo trzymało mi się to cały dzień i nawet uważam, że w końcu nawet ze spiętymi włosami wyglądam dosyć znośnie.
Pierwsze zdjęcie specjalnie przerobiłam by było widać prawdziwy kolor butów i bransoletki :)







Top - Terranova
Spodnie - nn
Trampki - Diverse
Torba - allegro.pl
Bransoletka - Stradivarius
Zegarek - blink-bizuteria.pl

12 komentarzy:

  1. ale świetny zestaw Kochana!
    dodatki neonowe świetne! <3


    zapraszam do mnie na konkurs z preska :)

    http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jak lato gorąco to wiadomo że trzeba spiąć włosy. niech narzeczony nie narzeka i sam sobie zapuści takie długie zobaczymy czy nie będzie mu gorąco :D
    na rower to odblasków Ci nie trzeba jak masz takie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dodatki dodają trochę blasku do stylizacji, inaczej byłoby ponuro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż tak wysoko spiętych włosów nie masz, a ładnie ci w takich ;) Fajna stylizacja, sportowa ale elegancka ;) i te neony fajny efekt dają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyżej się bałam bo K twierdzi, że to wygląda jak kluska :D

      Usuń
  5. ładnie Ci w spiętych włosach ;)
    to tak, jak mój narzeczony nie cierpi grzywek, tak ja co jakiś czas sobie ją ścinam, a on woli już tego nie komentować :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jest to pierwsze zdjęcie :) Mam podobne, 'odblaskowe', neonowe buciki :)
    A mój chłopak odwrotnie, uwielbia gdy mam spięte włosy w taki koczek, i jak tu dogodzić facetom ;p
    Ty wyglądasz świetnie w takiej fryzurce, więc noś ją :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne neonowe dodatki :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. E ta, fryzura świetna :) A buty fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Sama się dziwię że się na taki odważyłam :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...