poniedziałek, 9 września 2013

Stylizacja 114 - Inspiracja

Muszę przyznać, że po raz pierwszy do stylizacji zainspirowała mnie inna bloggerka :) Gdy zobaczyłam tę chabrową spódnicę na vinted.pl i do tego u tej samej użytkowniczki koszulę w panterkę skojarzyła mi się stylizacja Klaudii TU. Chodzi mi o samo połączenie chabrowego i panterki :) Wybrałam taki zestaw na imprezę, a że już dosyć chłodno wieczorami bywa to mogłam ubrać kryjące rajstopy (bo musiałam ubrać botki - innych pasujących butów na obcasie nie mam). Inaczej nie ubrałabym tak krótkiej spódnicy :) Zdjęcia robione przez K na szybko przed wyjściem bo oczywiście się grzebał i nie było czasu, a teraz przed 20 już jest na tyle ciemno, że zdjęcia nie wychodzą :( Choć jak widać na próbie zdjęcia bez flesza (TU), nie było wcale tak ciemno.
Koszulę bardzo polubiłam, ale w takiej wersji związanej właśnie. Bo jest o wiele za długa i za duża na mnie by nosić ją normalnie. Na zdjęciach nie wyszła tak ładnie jak w rzeczywistości :)
No cóż, szczegółów nie widać. A już na pewno nie mojego makijażu, nad którym męczyłam się pół godziny. W końcu taka okazja nie trafia się często by K na tańce wyciągnąć z domu :) 

 




Koszula - nn (vinted.pl 19zł)
Spódnica - Orsay (vinted.pl 19zł)
Botki - renee.pl (ok 80zł)
Torebka - Atmosphere (szafa.pl 45zł)
Naszyjnik - wygrana w konkursie
Bransoletka - House (10zł)


13 komentarzy:

  1. A gdzie tam krótka!! Idealna!!!! :D O przypomniałaś mi że miałam ci coś przesłać ... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci ładnie. Ty przynajmniej codziennie wyglądasz inaczej xD a ja zawsze mam spodnie tylko górę zmieniam xD, dlatego pozostanę przy pokazywaniu zakupów i wnętrz a własną osobę zostawię w spokoju bez fleszy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam ja bym kiedyś chciała zobaczyć to co zawsze pokazujesz ale w połączeniu, na tobie :)

      Usuń
    2. to bym musiała mieć kogoś kto potrafi ładne zdjęcie zrobić, bo moja mama to umie - psu ładne zdjęcia zrobić.

      Usuń
    3. Ja kiedyś zatrudniałam siostrę ale teraz jak widze jej mine na samo wspomnienie to mi się odechciewa. Zadanie przejął K (niechętnie) i co raz lepiej mu idzie :) Wykorzystuję każdą okazję (i ładne tło) i już nawet nie komentuje i nie narzeka :D

      Usuń
  3. Carpe Diem :) ?? ładnie :) pozdrawiam

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak rzeczywiście to Carpe Diem :) Ale było wyjątkowo nudno więc potem sie przenieśliśmy do City Pubu :) Poznaję normalnie katowickie lokale ^^ Rozkrecam się :)

      Usuń
  4. Śliczna koszula i to połączenie :) Kurcze, nie poznałam, że to Carpe Diem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądałaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Długość spódnicy jak najbardziej ci pasuje. Świetne połączenie koloru spódnicy z bluzką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fajne rzeczy potrafisz znaleźć, do tego w super cenie. Świetnie wyglądałaś;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...