piątek, 6 września 2013

Stylizacja 113 - Born to be wild

Dziś mam dla was zestaw jeszcze z sierpnia. Mój narzeczony musiał jechać w delegację do Warszawy i odstąpił mi swój termin u dentysty :D Moja ukruszona szóstka już prosiła się o interwencję, a gdyby nie ten zbieg okoliczności pewnie nadal sama bym się na wizytę nie umówiła :P Na szczęście miły pan dentysta poradził sobie z tym problemem w dwadzieścia minut. Ząb wygląda jak oryginalny, a ja już nigdy nie kupię McFlurry Lion :P:P Łamacz zębów phi :/
Torebkę, jak już wam pisałam kupiłam na allegro.pl za 29zł z przesyłką ;) Dziewczyna pozbyła się jej pewnie dlatego, że ma nieregulowany nieco przydługawy pasek :D Ale mi to nie przeszkadza, polubiłam ją od pierwszego wejrzenia :)









Top - Terranova (15zł)
Narzutka - allegro.pl (47zł)
Spodnie - bazarek ;) (45zł)
Baleriny - nn (45zł)
Torebka - allegro.pl (29zł)
Zegarek - Gino Rossi (ok 100zł)
Bransoletka - House (10zł)
Naszyjnik - wygrana w konkursie ;) 
Razem - 291zł

Panterkowa torba :) - MODNAPOLKA.pl
Zapraszam do polubienia mnie na facebooku.

14 komentarzy:

  1. Wyglądałaś bardzo ładnie na tej wizycie u dentysty :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko super ale jednak ... WŁOSY <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stałam się już przewidywalna... ech...

      Usuń
    2. Za to ja nie :) Raz proste, raz kręcone. Zaczyna mi sie to podobać i chyba polubiłam swoje włosy. Muszę się nimi cieszyć póki jeszcze wszystkie nie wypadły :P

      Usuń
  3. Jak ja uwielbiam takie zestawienia! :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz na tym drugim zdjęciu:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Panterkowa torebeczka bardzo ładna :-) Fantastycznie wyglądałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy chyba nie polubię panterek i innych wzorów zwierzęcych,ale w połączeniu z taką dawką czerni nawet fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja, jeden kolor, ale bardzo świetnie to wyszło, nie jest nawet nudno. Bardzo podoba mi się ta torebka.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. torba jest fenomenalna i to za taką cenę ;)
    a ja uwielbiam McFlurry z lion, ale od dzisiaj bd na nie uważać :P za to mój narzeczony złamał piątkę na mcwrap'ie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. W przeciwieństwie do Przedmówczyń torebki nie pochwalę;ale spodnie i top są znakomite.Świetnie wyglądasz w takim zestawie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...