wtorek, 10 września 2013

MUST HAVE - Jesień 2013

Przyznaję, że już w połowie sierpnia zaczęłam myśleć co mi będzie potrzebne na jesień i zimę :) Na szczęście z rzeczy potrzebnych są tylko botki i kozaki na zimę bo zeszłoroczne się poprzecierały. Reszta to po prostu moje marzenia, mam nadzieję, że do zrealizowania. Liczę szczególnie na zakupy na vinted.pl i na zniżki w sklepach (tak jak ta październikowa z InStyle).

Moje MUST HAVE :
- Czarne rurki - mam już jedne, które okazały się sztywne i ciężko było mi się w nie wbić, ale myślę, że jeszcze chwilka i będą dobre :) Zawsze w szafie muszę mieć parę czarnych dżinsów :)
- Czarne botki - mam dużo kolorowych, tanich botków, ale zawsze potrzebuję pary porządniejszych. Czarny pasuje do wszystkiego ;)
- Granatowa apaszka/komin - jakoś w tym sezonie granat i szarość mi się widzą :) Upatrzyłam już sobie komin w C&A, czekam na otwarcie Galerii Katowickiej :)
- Brązowa kurtka (zmienić?) - mam już brązową kurtkę/płaszczyk ale podejrzewam, że będzie już za duży i trzeba sprzedać. Najchętniej kupiłabym ten sam, ale rozmiar mniejszy :)
- Ciepła (sweterkowa?) spódnica - zeszłej zimy nie znalazłam takiej w odpowiedniej długości.
- Sweter-sukienka, w którym w końcu będę dobrze wyglądać - jak wyżej ;)
- Miętowy kardigan - trochę koloru w tej szarości też się przyda :) Udało mi się kupić na vinted.pl za niewielkie pieniądze taki z rękawem 3/4
- Coś w kolorze khaki (koszula?) - szukam, szukam i nic mi się nie podoba, albo jest za drogie :P
- Zainwestować w końcu w torebkę z etorba.pl - to moje marzenie :) Jeśli dostanę stypendium naukowe to będzie mój pierwszy zakup :) W nagrodę :)
- Granatowy kardigan - mam nadzieję, że ten kupiony jeszcze na wyprzedażach nie okaże się za miesiąc za duży :/
- Granatowa marynarka - miałam już fajną, ale musiałam sprzedać - też ze względu na odchudzanie. Szukam teraz podobnej :)
- Skórzana spódnica do kolan - moda na te krótkie mi się nigdy nie podobała, ale odkąd zobaczyłam Maję Hirsch w takiej w "Prawie Agaty" w dodatku w połączeniu z dżinsową koszulą to się zakochałam :) Niestety widziałam takie tylko na allegro za ponad 100zł :(
źródło: www.allegro.pl
- Plisowane spódnice - uwielbiam styl na uczennicę ;)


- Szara marynarka - szukam takiej w stylu casual - z miękkiego materiału, może być nawet zamek zamiast guzików.
- Koszula lub dżinsowa kurtka w kolorze szarym - najlepiej ta ze Stradivariusa, szkoda tylko, że kosztuje 199zł :/
Jak widać część listy już zrealizowałam. Niektórych rzeczy pewnie w ogóle nie kupię, ale pomarzyć można :)
Dużym wyzwaniem jak zawsze będą kozaki na zimę. Znalazłam bardzo fajne na merg.pl. Są ocieplane co ostatnio jest rzadkością. Obawiam się jednak, że ze spodniami mi się noga nie zmieści. Jeśli do listopada nic nie znajdę to je kupię :)
A na koniec... październikowy InStyle i zniżki na zakupy w dniach 5-6 października. Już odkładam na tę okazję. Jeśli znajdę jakieś fajne skórzane kozaki na zimę to nawet chyba pożyczę z oszczędności weselnych by w końcu mieć porządne buty przynajmniej na dwa sezony :)








Fajnie, że moja półroczna prenumerata, która wykupiłam na gruponie za 19,90zł objęła ten październikowy numer :) Najbardziej nastawiam się na zniżki w Reserved, Sinsay, może w C&A (nowy płaszczyk?), Home&You (w końcu od pół roku mam remont), New Look czy w Aparcie (tylko nie wiem czy moje wymarzone ślubne kolczyki są objęte kuponem i czy ma sens kupowanie kolczyków przed suknią xD). Dodatkowo jest jeszcze karta podarunkowa 20zł do H&M (na zakupy powyżej 50zł).
A wy co sądzicie o zniżkach? :)

22 komentarze:

  1. Ja również kupuję gazety ze zniżkami ale niestety nigdy nie znajduję nic dla siebie na takich akcjach :P In style pewnie kupię bo widzę zniżki do Mohito a to aktualnie mój ulubiony sklep :) Co do płaszczy to sie wstrzymaj ;) Ze sprawdzonych źródeł wiem że H&M robi obniżkę płaszczy już na koniec października :) Kupisz sobie nowy płaszczyk albo kurtkę za 70 zł :) (Ja co roku kupuję po tyle na koniec października) :) pozdrawiam silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :) Mój płaszczyk zrobił się za duży i muszę go sprzedać i powoli za nowym się oglądać :)

      Usuń
  2. moim must have również jest skórzana spódnica tylko przed kolana :)

    zapraszam na konkurs z preskA :)

    http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kupić instyle! koniecznie. może moja ramka w H&Y się utrzyma do października xD.
    dzięki na etorba.pl............ nie znałam strony i dobrze mi było, teraz idę przeglądać... xD
    ja mam w must have na jesień więcej bluz, więcej swetrów i lakier burgundowy! <3
    botków mi się nie uda kupić na pewno, ani kozaków. więc będę sobie marznąć dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na etorba są piekne torebki. Szkoda, że nie miałam pieniędzy bo z JOYem bodajże była zniżka;)

      Usuń
    2. przejrzałam ich stronę ale na szczęście nic mi się nie spodobało :D o wiele bardziej preferuję etorebkę, są dla mnie ładniejsze wzory :)

      Usuń
    3. A ten twój kod już nieaktualny jest ^^

      Usuń
  4. najbardziej mi się podoba koszula khaki i miętowy sweterek ;-)
    a co do kuponów to też miałam dołączone do wrzesniowego joya, ale nic nie skorzystalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale przemyślenia :) No ale jak na blogerkę modową przystało :)
    Przyznam, że ja tyle o ciuchach nie myślę i... nie mam ani jednego must have na jesień :)
    Staram się kupować rzeczy, których inni nie mają. Chciałam dżinsową koszulę, a potem zauważyłam, że co druga kobitka na ulicy taką ma... No to jaki sens jest wyglądać jak wszyscy?

    W każdym razie życzę powodzenia w realizacji tych postawionych sobie zadań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm no nie wiem czy aż tak dużo myślałam o ciuchach ostatnio :) Może dlatego, że mam wakacje :) Też lubię mieć rzeczy, których inni nie mają dlatego głównie kupuję w internecie a nie w sieciówkach :) No ale te zniżki kuszą. Można mieć w końcu coś "na czasie" za fajną cenę :)

      Usuń
  6. A do Empiku potrzebujesz zniżkę ? :) G. się mnie ostatnio spytał co chcę na święta bo nie ma pomysłu to mu powiedziałam, że torebkę z etorba:D Szał :P Ale pewnie jeszcze zmieni zdanie bo mielismy sobie nic nie kupować na święta ... heh. To wtedy kupię sobie sama :P Moro ... lubię ostatnio nawet kuszą mnie spodnie :D Oj taaaaak :D I kominy uwielbiam podoba mi się różowy w serduszka w takko ale bez przesady jednak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy się spotkać tego 5 października i ci dam ten do empiku bon :) Ja się nastawiam bardziej na Reserved i New Look ;)
      A moro nie lubię - kolor khaki tak :)
      Co do torby to świetny pomysł. Tylko musisz konkretnie mu linka wysłać bo wiesz jacy są faceci :) Ja bym też zażyczyła sobie na święta ale pewnie nie wytrzymam tak długo :D

      Usuń
    2. Jak nie będę miała uczelni albo bede miała ale krótko to jestesmy umówione :D

      Usuń
    3. Z tym że ja pewnie w sobote ok 11 pojade bo wiesz, że inaczej autem do Silesii nie pojade :) A nie chce K brać i go męczyć zakupami :)

      Usuń
  7. Też mam tą gazetę i już niedługo wyruszę na zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie korzystam z takich zniżek, zresztą ja nie mam cierpliwości do zakupów ciuchów stacjonarnych, wszystko w internecie;)
    Śliczna jest ta skórzana spódnica, jejku boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się muszę powstrzymać by tego co mam na koncie nie wydać od razu na vinted.pl (w ulubionych mam obecnie 43 rzeczy, które bym kupiła xD) i zaoszczędzić trochę na tego 5 października :)

      Usuń
  9. Koszula khaki na pewno będzie fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog ;) Zapraszam do nas ;) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. hej. czy w tym instyle są też zniżki do mango może?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal szukasz tej jeansowej szarej kurtki ze Stradivariusa? Jaki rozmiar potrzebujesz? Mam taką w roz S/M. Pisz na maila agnieszka.pylak@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...