sobota, 10 sierpnia 2013

Uwielbiam zegarki! :)

Często zwracacie uwagę na moje zegarki. Zresztą podobnie jak moi znajomi, którzy zaczęli nawet żartować z tego, że mam zegarek na każdy dzień tygodnia :)
A wszystko zaczęło się od zegarka, który dostałam od chłopaka na 19 urodziny. Strasznie mi się spodobał. Wszyscy go podziwiali bo rzucał się w oczy, a ja miałam wtedy taki okres, że uwielbiałam świecidełka :)
Nosiłam ten zegarek codziennie bo srebro pasowało do wszystkiego. Aż przyszła moda na złoto i sama przekonałam się do złotej biżuterii i nagle zegarek przestał mi pasować. Zaoszczędziłam więc i zdecydowałam się na zakup pozłacanego zegarka, również marki Gino Rossi, która nie zawiodła mnie przez tyle lat. Wolałam dopłacić trochę i mieć coś porządnego niż wymieniać co kilka miesięcy baterię w zegarku za 20zł.
Zegarki jednak to dla mnie część biżuterii więc nie potrafię ograniczyć się do dwóch. Obecnie jest taki wielki wybór zegarków ze zdobionymi tarczami i pięknymi bransoletami, że często mogą stanowić jedyną ozdobę zastępując bransoletkę. Podoba mi się także moda na łączenie zegarka z bransoletką. Trzeba jednak wtedy uważać by nie przesadzić. No i według mnie żaden z moich zegarków nie pasuje do takiego połączenia. Dlatego na jedną z imprez pożyczyłam stary zegarek mamy! :)
Nie przeczę też, że w kwestii zegarków ulegam modzie. Kupiłam sobie zegarek gumowy, na rzemyku, z ćwiekami, na wstążce. Wszystkie "dziwactwa" i dodatkowe ozdoby w zegarkach strasznie mi się podobają :)







Muszę mieć zegarek bo nie lubię ciągle godziny sprawdzać na telefonie. A że jestem osobą punktualną i dobrze zorganizowaną to zawsze wiem która jest godzina. Zegarki zaś są dla mnie jak bransoletki z dodatkową opcją :) Dlatego jest jeszcze wiele modeli i kolorów zegarków, które bym chciała mieć, ale się powstrzymuję :)



A jeśli i wy chcecie fajny zegarek na lato to zapraszam do konkursu :) Do wygrania niebieski zegarek idealny do letnich kreacji :) 

13 komentarzy:

  1. i ja uwielbiam zegarki :D nie tylko na rękę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci zegarki z Parfois ;) Mam już kilka i nic sie z nimi nie dzieje :) a na wyprzedaży można kupić w fajnej cenie :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam jeden, pamiątkowy. Uwielbiam go, i jakoś nigdy nie potrzebowałam więcej ;) W zasadzie to nawet nie ważne-dla mnie jak zegarek wygląda, musi być tylko delikatny, bo dla mnie to nie biżuteria tylko rzecz praktyczna :)
    Chociaż moja mama podobnie jak Ty ma chyba zegarek na każdy dzień tygodnia i więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna kolekcja. Kilka z nich naprawdę przykuly moja uwage.... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna kolekcja zegarków:) ja mało kiedy noszę zegarki, może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fantastyczną kolekcję zegarków! Zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezła kolekcja :) mi ostatnio wszystkie na raz przestały chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kolekcja podobają mi się złote zegarki ale szczególnie wpadł mi w oko ten miętowy:) Ps. dodałam Twój blog do obserwowanych, gorąco zapraszam w wolnej chwili na http://myloovelyfun.blogspot.com/ Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez kocham zegarki a Twoja kolekcja robi ogromne wrażenie:)Bardzo fajny blog i post:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. spora kolekcja, ja póki co nosze jeden, może wkrótce jakiś mi przybedzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha ja tez kocham zegarki <3 tez mam kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...