czwartek, 29 sierpnia 2013

Stylizacja 112 - mięta z granatem

Mój ulubiony zestaw z tego miesiąca. Siostra wyjechała, ale pozwoliła mi pożyczyć swoją miętową spódnicę, którą miałam na oku już jakiś czas ;) Ona łączy ją z bielą, ja postawiłam nietypowo na granat. Bardzo lubię te dwa kolory naraz ;) Do tego świetny nowy naszyjnik, z którym nie mogę się ostatnio rozstać :)








 

 Bluzka - Terranova
Spódnica - bazarek ;)
Torebka - Allegro.pl
Baleriny - nn
Zegarek - Gino Rossi
Naszyjnik - wygrana w konkursie ;)
Bransoletka - Sinsay

Bardzo wygodnie było mi w tym zestawie. Nieskromnie stwierdzę, że wyglądam lepiej w tej spódnicy niż siostra :P Niby jest szczuplejsza, ale też wyższa i wszystko na niej inaczej wygląda, a maxi spódnice przeważnie są za krótkie. No i do tego może zapomnieć o obcasach chyba, że sobie koszykarza za męża znajdzie. A że gustuje głównie w Azjatach z telewizji... ;)

15 komentarzy:

  1. Niezła stylizacja :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał te złote dodatki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam miete z granatem, wspaniałe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezuniu cudowny zegarek ! u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam bym się wzrostem nie martwiła, już wysocy faceci zniknęli chyba xD. teraz sami 170cm xD też szukam koszykarza xD no może takiego z 180 najmniej xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny zestaw, naszyjnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jest to połączenie kolorów. Pięknie wyglądasz. Tylko torebka, a raczej jej kolor mi do całości nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest chyba moja ulubiona stylizacja u Ciebie :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ;) Fajnie,że możesz z siostrą wymieniać się ciuchami, ja z moją jedynie biżuterią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sto razy więcej rzeczy od siostry a i tak to ja cześciej od niej pożyczam haha Zawsze mi mało :)

      Usuń
  10. ciekawe połączenie kolorów.! wyglądasz fenomenalnie ;)
    a naszyjnik jest świetny, uwielbiam taką masywną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw, świetnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...