środa, 28 sierpnia 2013

Stylizacja 111 - Chabrowa sukienka w nowej odsłonie

W końcu mogłam znów ubrać jedną z moich ulubionych sukienek. Choć miałam ją na sobie dopiero drugi raz (pierwszy pokazywałam tu). Latem bowiem było na nią za ciepło, albo nie miałam odpowiedniej okazji by ją założyć. Poza tym ta długość wygląda dobrze tylko z obcasami, a jak wiecie raczej ich nie noszę. Do tego naszyjnik przerobiony na kolor miętowy, który też raczej leży tylko na półce i założyłam go dopiero drugi raz (pierwszy pokazywałam tutaj).
Zdjęcia po raz pierwszy robiła mi... mama :)






Sukienka - allegro.pl
Buty - vinted.pl
Torebka - vinted.pl
Naszyjnik - Cropp
Zegarek - Gino Rossi
Pierścionek - House
Chabrowa sukienka w nowej odsłonie :) - MODNAPOLKA.pl

10 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz ;) Pewnie wybierasz sę na randkę ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tych pierwszych razów:). A sukienka bardzo fajna, piękny kolor i bardzo kobiecy krój.

    OdpowiedzUsuń
  3. mama jest zdecydowanie lepszym fotografem widzę :D
    bardzo lubię chabrowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci w tym kolorze :) No i muszę przyznać rację poprzedniczce twoja mama zrobiła ci bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakaś ważna okazja musiała być, bo strój bardzo wyjściowy ;) Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Otrzymałaś ode mnie wyróżnienie Liebster award!
    Zapraszam do zabawy :) http://mydressingroomandtable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie! Bardzo zgrabnie :) Krój dla Ciebie stworzony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. BANG TIDY X X X X Dick Doo UK x x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...