środa, 21 sierpnia 2013

Stylizacja 109 - neonowy róż

Kiedyś bałam się różowego koloru :) Kojarzył mi się zawsze... no wiadomo :) Dopiero niedawno zaczęłam nadrabiać i mam kilka rzeczy w tym kolorze w tym... neonowo rażący t-shirt, który na zdjęciach nie wiedzieć czemu wyszedł całkiem normalnie ;)
Zestaw taki zwyczajny, na co dzień. Bo taki jest mój blog. Nie będę udawać, że cały dzień latam na szpilkach tylko po to by mieć dobre zdjęcie na bloga :P Nie o to w tym wszystkim chodzi :)
Tak przy okazji - za cały zestaw zapłaciłam około 190zł :) Najdroższa była... torebka! :)






T-shirt - H&M
Spodnie - nn
Kurtka - Dorothy Perkins
Baleriny - nn
Torebka - Butik
Brsnaoletki - Fashion Hand / Lokaah

A teraz przechodzimy do najważniejszego...
Do rozdania zgłosiły się niestety tylko 4 osoby, ale i tak postanowiłam przeprowadzić losowanie. Każda osoba, która dodatkowo dodała mnie do kręgów otrzymywała kolejny numerek. Wylosowany numer to 8 czyli według mojej listy... Justyna z bloga www.modnasavannah.blogspot.com
Gratuluję! Skontaktuję się z tobą osobiście drogą mailową.



Zapraszam również na mój profil na facebooku :)

11 komentarzy:

  1. torebka mi się podoba wiadomo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny dzienny zestaw, strasznie mi się podoba, ta kurteczka i bluzka świetnie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie nie widać by ten róż był rażący :) he he :) Ja sobie w lidlu kupiłam taką fest rażącą różową bluzkę. Od dłuższego czasu wolałam unikać na sobie tego koloru ale ta bluzka mnie urzekła :D Tak jak dres, bo jest bardzo podobny do twoich spodni z Auchana tyle że szary ale już mam w głowie kilka stylizacji ... tylko oczywiscie fotografa brak :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to fajnie :)
      Ja też mam mnóstwo pomysłów i ciuchów ale za zimno :D

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/2013/08/casual.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość spokojny ten róż ;) Niby nie lubię różu, a mam chyba ze dwie rzeczy w tym kolorze, oczywiście to moje ukochane rzeczy w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój aparat właśnie w ogóle nie pokazuje takich neonowych kolorów ;) Próbowałam z różnymi opcjami ale tak samo jak przy tych żółtych trampkach ;)

      Usuń
    2. Ale i tak myślę,że w tej "spokojnej" reszcie stroju nie raził ;)

      Usuń
  6. Fajny wygodny na co dzień, taki lubię.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Dlatego zapraszam Cię do mojego nowego sklepu odzieżowego www.tinycarrie.pl . Myślę, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też patrzyłam z dystansem na ten kolor... jeszcze, że jestem blondynką i sobie myślałam, że to już za dużo :D Ale co tam :P ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...