poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Stylizacja 108 - Bow to be wild :)

Mój zestaw na zakupy z koleżanką :) Tym razem tylko byłam jako doradca i dla siebie kupiłam "tylko" sweterek i pierścionek :) Za to Natalia wyhaczyła ostatnią parę fajnych dżinsów w Reserved i kolejną parę w Bershce :) 49zł i 45zł - żal było nie brać :) 
Wybrałam na tę okazję moją ulubioną przewiewną spódnicę. Widziałyście ją już tutaj kilka razy. A to dlatego, że jest bardzo wygodna i dobrze się w niej czuję. Tym razem postawiłam na panterkowe dodatki :) T-shirt, który widzicie już wystawiłam na sprzedaż bo mało w nim chodzę po czym stwierdziłam, że jednak będę go nosić i wycofałam z vinted ;) Jednak szkoda mi się go pozbyć :)








 
T-shirt - New Look
Spódnica - Reserved
Baleriny - nn
Torebka - Butik
Zegarek - Atmosphere
Bransoletka - Lokaah
Okulary - nn
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

Jeszcze raz zapraszam was do wzięcia udziału w rozdaniu. Zgłoszenia przyjmuję jutro do końca dnia :) Do wygrania nowy zegarek! :)  Polecam także mój nowy fanpage na facebooku. Tam również będą wyniki rozdania :)

11 komentarzy:

  1. Swietny zestaw z nutka drapieznosci :) lubie takie klimaty. Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zegarek. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz kochana, bardzo fajny blog i post:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że wycofałaś bo Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzeczka, a zegarek i pasek idealnie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, świetnie wyglądasz. Dobrze że wycofałaś bo jest cudowna, chętnie bym Ci wzieła z szafy :P
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha znowu wystawiłam bo jest nowy problem - to rozmiar 42 i już jest za duża ;)

      Usuń
  7. Ale ładnie, uwielbiam motyw panterki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz, choć mi osobiście coś z bluzką nie gra? Może,że ja nie lubię panterki :) Ale na Tobie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...