sobota, 17 sierpnia 2013

Stylizacja 107 - neonowe dodatki

Latem bardzo rzadko chodzę w spodniach, raczej stawiam na spódnice. Tym razem jednak postawiłam na dżinsy, które podwinęłam do mojej ulubionej długości siedem ósmych :)
Do tego ulubiona ostatnio bluzka oversize i dodatki, które są neonowe czego nie widać na zdjęciach. Wybaczcie jakość, ale jak zwykle były robione pięć minut przed wyjściem (spotkanie ze znajomymi), a mój telefon tego nie ogarnął :) Ale przynajmniej w końcu widać, że jestem opalona :)







Bluzka - Diverse
Jeansy - Sinsay
Buty - Diverse
Torba - allegro.pl
Pasek - Reserved
Okulary - nn
Zegarek - nn
Ostatnio zastanawiam się nad założeniem fanpage na facebooku i w końcu to zrobiłam. Z początku zupełnie odrzucałam ten pomysł, ale ostatnio zauważyłam, że blog nie istnieje już tylko jako sam blog, ale wokół niego istnieją takie strony jak bloglovin, facebook czy wszelkiego rodzaju strony ze stylizacjami ja modnapolka.pl. Wszystkie praktycznie oprócz facebooka mam. Dlaczego? W końcu stworzyłam fanpage do mojego drugiego bloga z opowiadaniem. Czy było nim zainteresowanie to inna sprawa. Chodzi o to, że tam piszę pod pseudonimem, a tutaj upubliczniam swój wizerunek. I dochodzimy do sedna. Wielu dalszych znajomych nie wie o tym, że piszę bloga. Dlaczego? Obracam się w takim środowisku, że nie chciałabym być postrzegana przez pryzmat prowadzenia bloga modowego czy lifestyle'owsgo. Krótko mówiąc, niektóre osoby nie muszą wiedzieć :) Niektórzy mogliby to źle odebrać. Gdybym upubliczniła bloga na facebooku niepożądane osoby łatwiej mogłyby na niego trafić. Chyba że niekoniecznie. Co o tym sądzicie? Myślicie, że fanpage to dobry pomysł? Spróbuję i zobaczę jak to się rozkręci ;) Serdecznie zapraszam do polubienia :) Na pewno znajdzie się tam między innymi informacja o osobie, która wygrała u mnie zegarek :)

14 komentarzy:

  1. bardzo ładny zestaw,buty i pasek fajnie się odznaczają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dlatego nigdy nie będę mieć fanpejdża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :) ja mam swojego fanpejdza od pewnego tygodnia i staram się go prowadzić tak aby znajomi o nim nie wiedzieli (o blogu tez nie wiedzą). Niestety moje środowisko (politechika) nie sprzyja takim osobą jak ja;/ Dziewczyny na roku nie przywiązują wagi do wyglądu a faceci jak to faceci. Niekiedy przez to jak wyglądam jestem traktowana jak UFO ;/ pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to mówisz? ja studiuję na AWFie ;) Znajomych mam zajebistych no ale o ciuchach i zakupach z nimi nie pogadam :D

      Usuń
  4. ja wolałabym aby znajomi nie wiedzieli o moim blogu. To moje prywatne miejsce ;)
    A co do stylizacji to jestem bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ja myślałam że jestem jedyna :) Ale to się kłóci z moją chęcią pozyskania czytelników :)

      Usuń
    2. No racja, choć z drugiej strony wtedy może bardziej uważałabyś na to co piszesz-tego nie napiszę, czy nie pokażę, bo co znajomi powiedzą....

      Usuń
  5. Miałam podobne obawy do fanpage, ale ostatecznie się zdecydowałam.

    I wyglądasz świetnie, paski to zdecydowanie mój ulubiony print, chociaż krata dzielnie goni:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam paski choć z moja figurą powinnam ich unikać :D

      Usuń
  6. podoba mi się twoja stylizacja;-)
    a z facebookiem miałam podobne obawy, też nie chcę żeby wszystkie osoby z mojego otoczenia wiedziały o blogu, wie tylko kilka osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam że tylko ja mam takie obawy ;) Czuję sie jakbym się ukrywała ;) Ale z drugiej strony nie wszyscy interesują się modą jak ja.

      Usuń
  7. Mam tak samo jak ty, też nie chcę żeby moi znajomi wiedzieli o blogu i nie nie wie o nim praktycznie nikt a fan page mam :) Także wszystko się da :)

    A stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że większość was ma podobne myśli jak ja ;) A myślałam że to ja mam dziwne myślenie o blogu :)

      Usuń
  8. ślicznie uwielbiam taki styl! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...