poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Stylizacja 106 - White dress

Jak skomponować letni zestaw i nie wydać fortuny? To proste! Trzeba cierpliwie szukać, grzebać, przeglądać aukcje i wyprzedaże. No i mieć zawsze kilka złotych nadwyżki podczas zakupów w Biedronce :D Ja swoją idealną sukienkę znalazłam na allegro. Kupiłam ją w zeszłym roku za niewielkie pieniądze. Miałam zamiar ją skrócić do korzystniejszej dla mnie długości, ale nie wierzę w swoje umiejętności, a moja mama nie ma czasu :P
Długo szukałam swojej idealnej białej sukienki na lato. Uwielbiam jak biel wygląda na tle pięknej opalenizny. Niestety mój aparat nigdy nie pokazuje prawdziwego koloru mojej skóry. Nie widać, że tamtego dnia byłam świeżo opalona :) A był to dzień szczególny. Urodziny mojego narzeczonego. Specjalnie na tę okazję wziął sobie wolne byśmy mogli spędzić ten dzień razem. Rano pojechaliśmy na zakupy bo teściowa koniecznie potrzebowała jakieś tam leki, przy okazji chcieliśmy kupić krzesła ogrodowe ale ceny nas zniechęciły. Natrafiliśmy za to na fajna bluzę dla K za niewielkie pieniądze. Dokupiłam ją do prezentu bo uważałam, że był zbyt skromny w tym roku. Nie moja wina, że wszystkie pomysły mi się wyczerpały ;) Zresztą w tamtym roku miałam jakoś zasobniejszy portfel bo nie byliśmy na wczasach ^^
Po południu wypiliśmy kawę i zjedliśmy po małym ciastku :) Potem obejrzeliśmy film, a wieczorem wybraliśmy się na kolację do restauracji Wenecja.




 
Sukienka - George (allegro.pl 23zł)
Torba - nn (allegro.pl 36zł)
Baleriny - nn (20zł)
Bransoletka - Biedronka (2zł)
Pierścionek - House (2,50zł)
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Zapłacono ok 83,50zł
Stylizacja: White dress

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądałaś ;) Bardzo ładnie Ci w bieli :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Balerinki to nie z Pepco? bo mam identyczne :)
    Pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny zestaw. Bardzo mi podobają się baleriny, ich kolor, chętnie bym Ci je zabrała :P ładniutko Ci w bieli. Bardzo ciekawie wszystko dobrałaś.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. do twarzy Ci w bieli, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest śliczna, ładnie w niej wyglądasz. Turkusowe dodatki też ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie bieli i mięty :-) Wyglądasz pięknie w tej sukience! :-) Ja to mam zawsze problem z kupnem prezentu dla faceta - i nie ważne czy to mój mąż, brat czy tato ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna ta sukienka, i cena bardzo przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam zakupy na allegro :) za niewiele można wyszukac perełki ;) trzeba tylko umiec szperac :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna sukienka, właśnie mi takiej brakuje prostej białej letniej sukienki :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nigdy nie miałam białej sukienki... zazdroszczę :)
    Fajne okazje upolowałaś, ja też uwielbiam allegro i ebay, czasem potrafią mnie wciągnąć na dłuuugie godziny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...