piątek, 9 sierpnia 2013

Stylizacja 105 - Samba instructor :)

Siostra : Fajnie wyglądasz. Tak letnio, dziko. Jak instruktorka samby.
Ja : Zumby?
Siostra : Samby. Zumby jeszcze nie :P
Ja : Aha.
Siostra : Widziałam tylko jedną instruktorkę Zumby. Była czarna.
:D
I to chyba najlepszy opis do tej stylizacji :) Która swoją drogą jest dosyć stara. Sprzed rozpoczęcia kolejnego etapu diety ^^







Top - allegro.pl (ok 15zł)
Spodnie - targowisko (45zł)
Torebka - Butik (outlet) (59zł)
Baleriny - nn (45zł)
Bransoletka - House (10zł)
Okulary - nn (6zł)
Zapłacono - ok 180zł
Samba instructor :) 
Kupiłam kolejne luźne spodnie. Tym razem cała nogawka jest szeroka i choć nie byłam do nich przekonana to teraz cieszę się, że się na nie zdecydowałam. Materiał jest cienki i idealnie nadaje się na gorące dni. A jak już szerokie nogawki to góra obcisła :) Wyszperałam dawno nieużywany top. Stwierdziłam, że nadaje się idealnie :)

12 komentarzy:

  1. Mi też się podoba:), dziko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znoszę szarawarów :<
    u mnie wszystko na dole musi być obcisłe, bo jak mam szerokie to mam totalne płaskodupie.

    OdpowiedzUsuń
  3. no coś w tym jest ... samba instruktor :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny top, podoba mi się.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiec teraz wypadałoby zatańczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie mnie nie przekonują, może jak byś miała do tego obcasy bardziej by mi się podobało. Za to top świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi się podoba Twoja panterka ;) pozdrawiam i zapraszam
    do mnie

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/2013/08/with-red.html

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię panterek, ale ta bluzka jest naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne spodnie;świetnie Ci w takim luźnym fasonie; tylko co byś powiedziała na połączenie ich na z japonkami albo szpilkami?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...