środa, 7 sierpnia 2013

Stylizacja 104 - High Heels

Dziś stylizacja z urodzin wujka, na które poszliśmy dokładnie w moje imieniny czyli 26 lipca :) Nie, nie obraziłam się na ten dobór daty. U nas w regionie raczej nie obchodzi się imienin :)
Stwierdziłyśmy z mamą, że skoro to pięćdziesiątka to trzeba się jakoś wystroić. Dopiero potem okazało się, że z powodu pięknej pogody impreza będzie taka jak co roku - na ogródku. Uparłam się, że nie będę się przebierać :D Prawie się nie potykałam na trawie :)






Bluzka - Stradivarius
Spódnica - Reserved
Buty - vinted.pl
Torebka - Butik (outlet)
Bransoletka - nn
Zegarek - Gino Rossi
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
Od 5 sierpnia wróciłam do diety 3D Chili bo zaczęło mnie męczyć to, że od 6 tygodni waga nie spadała. Zostało mi 5 miesięcy do końca roku, a jeszcze 8 kg do zrzucenia brakuje do osiągnięcia zamierzonego od początku roku celu 17kg. Potem mam nadzieję, że te kolejne 3kg jeszcze do ślubu zrzucę :)
Moja mała motywacja :



16 komentarzy:

  1. ja codziennie wyglądam niemalże identycznie, może kiedyś uda mi się namówić mamę na 1 zdjęcie to wrzucę na bloga. ale prędzej po wakacjach zatrudnię mojego ulubionego fotografa :)
    liczę że jakieś fotki ze ślubu to nam wstawisz :D a no i podziel się jakimś przepisem jak wymyślisz coś 3D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak myślałam ale tylko zajechałam do domu to zdezynfekowałam specjalnym płynem, przegotowałam i już 3 razy oprałam, dodając jeszcze to że moczyłam kilka razy w ukropie chyba nic nie powinno się już stać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie, wszystko mega mi się podoba :) Taki kolor jak ma bluzka bardzo Ci pasuje :)
    A co do odchudzania, to ciesz się chociaż, że waga nie wzrasta, bo jak wiadomo jojo czyha na nas zawsze i wszędzie :) Życzę powodzenia w dalszej diecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie pozwolę na jojo. Będę się pilnować jak nie wiem hehe. Po ślubie to już nieważne. Obetne włosy i może sie dziać co chce (no dobra, nie do końca :P) ale w sukni ślubnej musze wyglądać dobrze ;)

      Usuń
  4. i moje ukochane loczki :)
    Ta sukienka z kieszeniami jest boska, może trochę zbyt hmm puszysta na dole, ale te kieszenie są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie się układa ta SPÓDNICA ;) Nie mów że kobiety też to mylą ;D Ona raczej swobodnie opada tylko ma takie zaszewki z przodu i czasem na zdjęciu to dziwnie wychodzi ;)

      Usuń
    2. ja myślałam o zdjęciu sukni ślubnej, nie o tej Spódnicy ze zdjęcia ;)

      Usuń
    3. Aaaa to sorry :) Zapomniałam o tych kieszeniach. Bo nadal zastanawiam się czy tam są kieszenie czy ona po prostu tak trzyma ręce dziwnie . No bo kieszenie w sukni slubnej? Po co?:D

      Usuń
  5. Slicznie wyglądasz :) a kiedy masz ten ślub :) ? pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mam jeszcze cały rok - sierpień 2014

      Usuń
    2. uu to został Ci ostatni rok "wolności" :P

      Usuń
    3. Na to wygląda :) Ale ja się bardzo cieszę :) Po 6 latach związku to naturalny krok i nie odczuwam tego jako utrata wolności :)

      Usuń
    4. OOo 6 lat to długo :P Prawie niczym małżeństwo ;) Ja ze swoim mieszkam od roku ale ślubu nie planujemy:) Życze Ci powodzenia ;)

      Usuń
  6. spódniczka i bluzeczka są super, bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta stylizacja z wyjątkiem szpilek :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...