sobota, 3 sierpnia 2013

Stylizacja 103 - Brama Słońca

Jakiś czas temu wybrałyśmy się z siostrą na zakupy do Tychów. Upatrzyła sobie na targu miętową maxi spódnicę, ale w Katowicach żadna nie była dobra. Albo za krótka (siostra ma 173cm wzrostu), albo cieniowana, albo w poprzeczne przeszycia co mi się nie podoba i odradzałam jej (pogrubia).
Wybrałyśmy się więc na targ do Tychów i tam w końcu znalazłyśmy idealną za... 35zł! :) Mam nadzieję, że będzie mi pożyczać :)
A później poświęciłyśmy chwilę na sesję. Tylko jakie dobrać tło? Wybrałam blok bo uznałam, że będzie lepszy niż supermarket :D Akurat ten nazywają Bramą Słońca bo w jednym momencie dnia (w południe? a może o zachodzie? nie pamiętam) słońce znajduje się dokładnie pośrodku budynku w "bramie".





Top - nn
Spódnica - Reserved
Baleriny - nn
Torba - allegro.pl
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
Zestaw trochę monotematyczny. Długo zastanawiałam się czy dobranie tylko dwóch kolorów nie jest zbyt... oczywiste. Lubię mieć wszystko pod kolor i sama siebie muszę przekonywać do bardziej odważniejszych eksperymentów i mniej tradycyjnych połączeń. Tym razem jednak stwierdziłam, że dodatkowy kolor zburzyłby idealny letni nastrój :)

W końcu założyłam konto na bloglovin (do facebooka jeszcze nie dojrzałam) więc zapraszam do obserwacji :) KLIK

4 komentarze:

  1. będzie bezpośredni komentarz, ale jakoś Twój biust wydaje się tu większy niż zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam ;) Haha kwestia bluzki.

      Usuń
  2. śliczna jest ta spódnica :)
    I sam blok też ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dwa kolory w stylizacji w zupełności wystarczą, ja stawiam na minimalizm i podoba mi sie ta stylizacja ;-)
    na bloglovin ja juz od dawna obserwuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...