sobota, 31 sierpnia 2013

Sierpień - zakupowe nowości

Bez większych wstępów ;)
1. Reserved torebka z flagą (vinted.pl 37zł z przesyłką)


2. H&M beżowa szmizjerka (allegro.pl 28zł z przesyłką)
Prawie taka jak mi się zawsze marzyła. No, może trochę za jasna ;) I rękawy do obcięcia ;)
3. Szara plisowana spódnica (allegro.pl 33zł z przesyłką)

Niestety okazała się za duża :( Muszę dowiedzieć się czy można ją zwęzić u krawcowej bo szkoda mi jej sprzedawać :(
4. Granatowy sweterek (Camaieu 29,90zł)

5. Naszyjnik (wygrana w konkursie)
Udało mi się go wygrać w konkursie u Moniki z bloga ciornaofca.blogspot.com :) Tak się zdarzyło, że obserwowałam jej bloga od jakiegoś czasu (zawsze tak robię zanim zdecyduję się dodać bloga do ulubionych, napiszę wam kiedyś o moim systemie xD) i jako ostatnia zgłosiłam się do konkursu. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że wygrałam :) Już mam sto pomysłów na stylizacje z tym naszyjnikiem, a zanim doszedł już moja mama chciała go pożyczyć :)
6. Pierścionek (C&A 5zł)

7. T-shirt z sercem New Look (vinted.pl 15zł z przesyłką)


8. Granatowa plisowana spódnica (vinted.pl 20zł z przesyłką)

9. Granatowa koszula (Terranova 19,90zł)

10. Pastelowy pierścionek (Orsay 5zł)

11. Bluzka, spódnica i top z vinted.pl (46zł z wysyłką)



Kupiłam u jednej dziewczyny spódnicę i bluzkę, a ona powiedziała, że jak wezmę trzecią rzecz to będzie wysyłka gratis. Dobrałam więc neonowy top za 8zł czyli dokładnie tyle ile miała kosztować wysyłka :) Uwielbiam takie okazje ;)
- Spódniczka chabrowa Orsay (19zł)
- Bluzka w panterkę (19zł)
- Neonowy top (8zł)
12. Torebka w panterkę (allegro.pl 29,50zł z przesyłką)

Naszło mnie tak jakoś na panterkowy dodatek. Przeszukałam allegro choć nie potrzebuję już kolejnej torebki i znalazłam to cudo w licytacji za 22zł. Nie chciało mi się czekać 6 dni do jej końca. Postanowiłam zapytać sprzedawczynię za ile mogłaby sprzedać jako "kup teraz" mając nadzieję, że nie za więcej niż 30zł ;) Odpisała, że może być ta cena co obecnie. Ja zalicytuję, ona skończy aukcję. I tak się stało :)
13. Złoty sweterek z ćwiekami (chiński market 22zł)


14. Dżinsowa koszula w groszki River Island (vinted.pl 22zł z przesyłką)

Wiele z was zauważyło, że przeważnie sporo u mnie nowości :) Moi rodzice twierdzą, że za dużo kupuję. Mój narzeczony pewnie też choć nie mówi tego głośno. No cóż, na pewno mam więcej ubrań niż potrzebuję, a torebki to moja wielka słabość. Może trochę kryję za ubraniami swoją niepewność siebie i to, że nie lubię własnego ciała. Ale przede wszystkim lubię ładnie wyglądać. Podoba mi się to, że codziennie mogę się ubrać inaczej. Staram się nie kupować bezmyślnie, ale też często mam przy sobie trochę "zbędnej" gotówki bym mogła kupić to co mi się akurat spodoba, a trafię na to przez przypadek. Pieniądze na zakupy internetowe zaś pochodzą głównie ze sprzedaży na takich stronach jak allegro.pl czy vinted.pl. Obecnie sprzedaję głównie rzeczy, które po odchudzaniu stały się za duże, a znajduję w szafie dawno nieużywane perełki, które jeszcze pasują :) Jak widać też powyżej od początku sierpnia zaczęłam już kolekcjonować jesienną garderobę choć musiałam się nieco wstrzymać po tym, jak kupiłam za dużą spódnicę. Obwód w pasie nadal gwałtownie mi się zmienia :)
Podobno modnym kolorem na tę jesień jest brąz/camel. Kurcze, a ja miałam fazę na takie odcienie dwa lata temu! :( Teraz bardziej mnie "pociągają" szarości i granat. Dlaczego ja zawsze muszę iść pod prąd? Znów będę niemodna ;)
Ach, ach :) 
Zapraszam do polubienia mnie na facebooku :)

16 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo mi się podoba, chyba mamy podobny gust :)
    Zapraszam Cię na moje małe rozdanie i pomoc z pewnym konkursie (tylko do końca dzisiejszego dnia), jeśli jeszcze nie widziałam tutaj link- KLIK Oczywiście jeśli Ci się spodoba. Trzeba się tam zalogować przez FB i dodać serduszko. Byłabym ogromnie wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też za dużo kupuję, ale jak nie mam szczęścia w życiu to chociaż tym sobie poprawię humor, więc why not? chyba niedługo skuszę się na założenie konta na vinted bo widzę masz upolowane okazje. więc idę się tam rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, polecam :) Już na allegro w ogóle nie wchodzę :)

      Usuń
    2. paczyłam ale to co mi się podoba i tak nie jest w okazyjnych cenach xD chyba nie umiem po prostu łapać okazji xD

      Usuń
  3. Świetne zakupy! Złoty sweterek i torebka z flagą urzekły mnie najbardziej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amatorska krawcowa twierdzi, że spódniczkę idzie zwęzić :)
    Bardzo udane zakupy, sama się muszę rozejrzeć po tym vinted.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Bo boje się że przez to że jest plisowana nie będzie się dało :) Ale tak mi na niej zależy że dopłacę za zwężenie zamiast sprzedawać :)

      Usuń
  5. Motyw serca zawsze najlepszy ;) Podoba mi się też panterka, ale jakoś zawsze bardziej na kimś niż na mnie... szkoda. Ale ostatnio wszystko co neonowe bym przygarnęła :D Ta chabrowa - niebieska spódnica rewelacyjna ;) Fajny krój ma:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy :) u mnie podobny post będzie wkrótce :) http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na okazję poluję tylko na Asosie, nie kupuję ani w normalnych sklepach, ani już nawet na Allegro. Wolę kupić tam, bo jakość świetna, a jak są promocje to w fajnej cenie można coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. plisowana spódniczka, naszyjnik i torebka w panterkę podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne ciuszki,a torebka w panterkę jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szmizjerka też od pewnego czasu mi sie podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile nowości, szalejesz dziewczyno :)
    Też lubię szperać po allegro i u chińczyka :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...