piątek, 16 sierpnia 2013

Pepitka

Był już post o serduszkach, teraz drugi wzór, który mnie zauroczył. Stosunkowo niedawno jednak zdecydowałam się na ubrania w ten wzór. Zaczęłam od szalika ze strony loompex.pl :) Potem poszło już z górki :) Przeszukałam allegro w poszukiwaniu marynarki/płaszczyka z tym motywem. Znalazłam coś pośredniego. Nie miałam wielu okazji jej założyć. Czeka na jesień. Jakiś czas później kupiłam też spódnicę w drobną pepitkę, ale niestety jeszcze się w nią nie mieszczę. Niedawno zaś zdecydowałam się kupić na vinted.pl koszulę w pepitkę w wersji brązowej. Niestety jednak przeliczyłam się z wymiarami i okazała się za duża. Takie już ryzyko kupowania bez mierzenia.




Co takiego jest w tym wzorku, że osoba stroniąca od wszelkiego rodzaju udziwnień się w nim zakochała? Sama nie wiem :) 
Pepitka to taki nieoczywisty wzór (jak paski czy kratka). Jest prosta, a jednocześnie oryginalna, elegancka. Uwielbiam jej połączenie z granatem/chabrem a także z czerwienią i czernią. Lubię ją zarówno w dodatkach jak i w głównej odsłonie np. na sukience. Byle zachować umiar :) To chyba też tyczy się panterki ;)


źródło : http://www.makelifeeasier.pl/moda/must-have-petitka


źródło: www.mohito.pl

źródło: www.mohito.pl

źródło: www.mohito.pl

Taki płaszczyk to chętnie bym przygarnęła :) Ale najbardziej urzekła mnie koszula Blair ;) W takiej nie da się przejść niezauważoną :)
A wy co sądzicie?

13 komentarzy:

  1. tez lubię pepitkę, prosty ubiór możne zamienić w coś eleganckiego i ponad czasowego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz kochana, świetna stylizacja , bardzo fajna pepitka:)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pepitka jest teraz strasznie modna ;) w nadchodzącym sezonie również :) Możesz teraz kupić dużo ubrań w tym wzorze w MOHITO ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/2013/08/black.html

    (post również nawiązuje do wzorów Black&White)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre zdjęcia właśnie ze strony Mohito wzięłam ;) Oh fajnie by było przygarnąć taką sukienkę. Może w styczniu na wyprzedaży jeszcze będzie ;)

      Usuń
  4. osobiście nie przepadam za tym wzorem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie przepadam za pepitką, aż mnie oczy nieraz bolą, ale nie prz4eszkadza mi gdy ktoś nosi :) bo niektórym pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten wzór, mam na jesień spódnicę i marynarkę w tym wzorze choć przydałby się co jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię ten wzór, ale jakoś nie miałam szczęścia aby znaleźć coś w ten wzorek urzekającego na mnie:P płaszczyk i sukienkę w ten wzorek chętnie bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. I lubię, i jakoś tak mnie nie przekonuje-mam kurtkę w pepitkę, piekło droga była,ale cóż rzadko noszę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ale chyba za mało odważna jestem. Tak ja pisałam - głównie noszę rzeczy bez żadnych wzorów i nadruków ;) Dlatego moja marynarka w większości wisi w szafie. Ale tej jesieni to zmienię ;)

      Usuń
  9. swego czasu uwielbiałam ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  10. taką marynareczko kurteczkę wpepitkę mierzylam w pewnym lumpku - identyczną! :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...