czwartek, 1 sierpnia 2013

Lipiec - nowości w mojej szafie :)

Post z dedykacją dla emki i Lilianny, które podobno zawsze czekają na takie zakupowe :)

1. Bransoletki Mariangie (32zł z przesyłką za wszystkie)

2. Bluzka Amisu (vinted.pl 25zł z przesyłką)
Urzekły mnie te metalowe gwiazdki :)
3. Bluzka Stradivarius (vinted.pl 20zł z przesyłką)

4. Zegarek (sammydress.com - ok 13zł)

5. Torebka (allegro.pl ok 30zł z przesyłką)
Okazała się trochę niewygodna przez zapięcie z tyłu i gruby pasek :/
6. Czarne trampki (allegro.pl 42zł z przesyłką)

7. Torebka (Butik outlet - 59zł)

Urzekł mnie ten mały kuferek :) Można powiedzieć, że jest moim wakacyjnym szaleństwem bo inaczej nigdy nie zapłaciłabym tyle za torebkę, która nie mieści A4 :)
8. Bransoletki znad morza :)
- niebieska 6zł
- misie 10zł
- koraliki/perły 1,90zł/szt
- zielona 2,90zł




9. Drewniany pierścionek (2,50zł)

10. Koszula w pepitkę (vinted.pl 24zł z przesyłką)
Za duża ;(
11. Sandałki DeeZee (42zł z przesyłką)
Okazały się całkiem fajne. Złote paski zlewają się ze skórą i dzięki temu sandały nie skracają nóg. Niestety okazały się za duże. Niby tylko pół centymetra (zapomniałam, że w deezee trzeba brać o rozmiar mniejszy od swojego), ale przez to palec mi nie wystaje i wygląda jakby były o 2 rozmiary za duże :/ Gdyby przody były pełne to by tego nie było widać :( Ubolewam bo już tyle rzeczy widziałam w wyobraźni w połączenia z tymi butami ;(
Ktoś o rozmiarze 41 jest chętny?:)
12. Sandałki na szpilce (vinted.pl 25zł z przesyłką)


Zaryzykowałam choć bałam się, że nie będę umiała w nich chodzić :D Okazało się, że dzięki platformie są dosyć wygodne. Co o nich sądzicie?
13. Spodnie alladyny (targowisko 45zł)

14. Trampki i oversize (Diverse 34zł razem)

 Będąc w Silesii jeszcze nigdy nie kupiłam nic w tym sklepie :) Nie wiem więc dlaczego w ogóle do niego wchodzę. Tym razem jednak wyszłam zadowolona :) Upatrzyłam sobie neonowe trampki (coś ostatnio mnie do tego koloru ciągnie) za jedyne 19,99zł. Na zdjęciu są żółte bo jakoś nie chciał mi aparat ująć tego koloru :(
Okazało się, że w sklepie mają promocję i na drugą rzecz dostanę 30% dodatkowej zniżki. Zdecydowałam się więc na bluzkę oversize również za 19,99zł a dzięki zniżce zapłaciłam za wszystko zaledwie 34zł :)
15. Bransoletka neonowa (Stradivarius 9,90zł)
Tu również nie widać prawdziwego jej koloru :)
16. Pasek i pierścionek (House 9,50zł razem)
 Skusił mnie pasek za 6,99zł. Lubię takie zwierzęce akcenty. Byle nie za dużo ;) A pierścionek dobrałam w kolejnej promocji za 2,50zł :)

Pozostałe rzeczy widziałyście w specjalnym wyprzedażowym poście. Ależ się tego znów nazbierało :) Na szczęście całkiem dobrze idzie sprzedaż na vinted.pl, dzięki któremu pozbyłam się już 13 przedmiotów. Niestety w bardzo obniżonych cenach. Ale za to też mnóstwo rzeczy tam znalazłam i obecnie w ulubionych czeka aż 25 przedmiotów, na które miałabym ochotę ale powstrzymuje mnie pusty portfel :D
Jedyne co mnie tam irytuje to niektóre dziewczyny próbujące się targować. Wystawiłam praktycznie nową koszulę F&F bo już jest na mnie za duża za 10zł, a one pytają czy to już z przesyłką :P Taaaak 6zł za znaczek, 2zł za kopertę. Pewnie mam im jeszcze dopłacić za tę koszulę :P Ja jak widzę coś w fajnej cenie to biorę, a nie wymyślam.

A tak w ogóle to dziś mija już... 8 lat odkąd jestem bloggerką. Niesamowite :) Ciekawe  czy kiedyś będę potrafiła się rozstać z blogowaniem. Póki co się nie zanosi :)

10 komentarzy:

  1. No nieźle się obłowiłaś:).

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za dedykację! :D oczywiście że uwielbiam takie notki :D. bransoletka infinity <3, bluzka w gwiazdki <3 trampki oczywiście ZAWSZE <3, kuferek również bardzo ładny, czasem trzeba mieć mniejszą torebkę bo nie zawsze potrzebujesz wkładać teczki do środka :D, a nie możesz wymienić po prostu tych sandałów na rozmiar mniejsze? :)

    ja m.in. dlatego wyniosłam się z szafy.pl bo wkurzały mnie dziewczyny które chciałyby wszystko za darmo. dlatego teraz korzystam tylko z allegro, co mi przypomniało że muszę zapłacić im za wystawienie przedmiotów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa ceny za wystawianie przedmiotów to mają magiczne :P Ja płace jak mi sie uzbiera ze 20zł. I wtedy strasznie mi żaaal ;)
      A sandałki wyprzedały się w kilka dni. Już ich nie ma na deezee :( Nie mam jak wymienić. Muszę sprzedać :(

      Usuń
  3. Sporo tego Ci się uzbierało i na dodatek same fantastyczne rzeczy :-) A moją uwagę przykuł szczególnie zegarek - cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam podobne trampki jak te neonowe tylko szare tez za 19,99 i musiałam kupić drugie w biedronce takie jak te czarne ;-)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam szare i czarne. Bardzo fajnie się w nich chodzi i dlatego znów się zdecydowałam. Tylko tym razem na lato bez skarpetek będą ;) Mam nadzieję, że przy takiej ilości balerin i sandałów uda mi się je założyć choć raz :)

      Usuń
  5. 1. Najładniejsza jest ta z zielonym sznurkiem :D (Kupiłam sobie rażącą bluzkę i by fajnie pasowała:P)
    2. Bardzo ładna i taka delikatna :)
    3.Pasuje ci ten kolor :)
    4.ZNowu flaga ? :P
    5.Hmmm ... jakoś mi się nie widzi :P
    6.Trampki zawsze na czasie :D
    7. Na pierwszy zdjęciu torebka taka nijaka, ale w całej stylizacji bardzo fajnie się prezentuje :)
    8. Koralikowe/perłowe najfajniejsze :)
    9.Ni na tak ni na nie, nie wiem :P
    10.No cóz czasami można się przeliczyć, ale na pewno sprzedasz dalej :P
    11. Nie przemawiają do mnie :P
    12. ulala! Sexi :D
    13. I fajnie ci w nich i jakoś dziwnie ... inaczej ... :P
    14. Gratuluję zakupu w Diverse :D
    15. Neonowo :D
    16. Fajny pasek, i pierścionek też - ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku ileż zakupów :) ja dziś ruszam na miasto, tutaj na wakacjach mam parę ciekawych sklepów i widziałam ciekawe promocje, może coś wpadnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. same fajności, ja się ostatnio staram ograniczać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sandałki w panterkę są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...