niedziela, 21 lipca 2013

Wyprzedaże!

Postanowiłam moje wyprzedażowe łupy pokazać wam w osobnym poście :)

1. Bransoletka (Sinsay 7,99zł), naszyjnik (Sinsay 7,99zł)
W końcu zdecydowałam się na kolce :) I przekonałam się do neonów :) Naszyjnik sprawdza się również idealnie jako bransoletka :)
2. Bokserka Terranova (19,90zł)


3. Bransoletki LOKAAH (10,40zł za wszystkie)
Liczyłam na to, że LOKAAH również podda się ogólnej fali wyprzedaży i nie przeliczyłam się. Ogólnie polecam wszystkim, którzy mają ten sklep w swoim mieście by przejść się tam podczas wyprzedaży - góra pięknej biżuterii a ceny już od 1zł :)
4. Spódnica New Look (40zł)
Okazało się, że fioletowa sukienka z Auchan nie za dobrze sprawdza się w roli spódnicy. A tymczasem spódnica, którą upatrzyłam w New Look została przeceniona... o połowę! :)
5. Kapelusz Terranova (9,90zł)


 6. Bokserka Terranova (14,90zł)

7. Okulary przeciwsłoneczne (8zł)
Moje czarne z zeszłego roku zgniotły mi się w torbie :(
8. Bransoletka (6zł)

9. Zestaw biżuterii (Lokaah 19,90zł)

10. Pasek (7zł)

11. Kolczyki Reserved (6,99zł)

12. Neonowy pasek Reserved (6,99zł)

13. Jegginsy KappAhl (40zł)
Przecenione na 80zł, a ja wykorzystałam dodatkowe -50% dla posiadaczy karty klubowej :)
_______________













Na koniec pytanko. Co sądzicie o tych sandałkach? Zastanawiałam się nad nimi. K powiedział, że mam brać, ale sama nie wiem ;)

13 komentarzy:

  1. wszystkie łupy świetne!
    ostatnie sandałki również śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne łupy :)
    Sandałki ładne ale takie zapięcie w kostce skraca i pogrubia nogi więc ja bym ich nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ja się tego boję. A wszyscy piszą brać :D

      Usuń
  3. uwielbiam takie notki <3 sama u siebie szykuję wyprzedażową :D. udało Ci się kilka łupów zebrać chyba najbardziej cieszysz się ze spódnicy, co nie? :D zawsze fajnie widzieć jak coś co się chciało przeceniają o sporo :D

    sandały - BRAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sandałki są super-BRAĆ i się nie zastanawiać! :) Zazdroszczę tych zdobyczy wyprzedażowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super łupy, a sandałki są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne łupy, Bierz te sandały, ja nie wiem czemu Ty się zastanawiasz.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bierz sandałki, są bardzo ładne :-) Wiele z Twoich nowości i ja bym do siebie przygarnęła, a najbardziej kolczyki - serducha, są urocze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. sandałki śliczne - bierze je koniecznie ;D
    świetne łupy .!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba nic nie kupię na wyprzedażach, siostra całą walizę przywiozła z angielskich wyprzedaży, przy nich te polskie zupełnie mnie nie interesują. Co to za okazja z 80 zł na 60? Skoro tam można za 2 funty sukienki kupić :)
    A sandałki bierz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, nie pożyczam :) We wrześniu jedzie do Berlina, i stamtąd też poprzywozi, oni mają Primarka ;)

      Usuń
    2. Brakuje mi Atmosphere w Polsce. I Forever21 choć o obu firmach krążą opinie że mają średnia jakość :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...