środa, 24 lipca 2013

Stylizacja 99 - wycieczka do Malborka

 Dziś znów stylizacja z wyjazdu nad morze. Zrobiliśmy sobie wycieczkę na zamek w Malborku. Zdecydowaliśmy, że jeśli pogoda nie będzie się nadawała na plażowanie, jedziemy zwiedzać :)
Muszę przyznać, że zamek zrobił na mnie wrażenie. Choć, gdy dowiedziałam się jak bardzo został zniszczony i uświadomiłam sobie, że wszystko na co patrzę to rekonstrukcja to czułam się zawiedziona. 






T-shirt, jeansy - Sinsay / Torebka, baleriny, bransoletka - nn / Zegarek - Gino Rossi
Stylizacja: Wycieczka do Malborka
Torebka i bransoletka z misiami to moje pamiątki znad morza bo jak już kiedyś wspominałam (TU) tylko takie pamiątki przywożę z podróży :)

13 komentarzy:

  1. Ramoneska i zegarek naprawdę wymiatają!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja!
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybym ja lubiła zwiedzać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam! :) Dlatego poszłam na turystykę :) I teraz uczę się o Orientalnych Metodach Pracy z Umysłem lub Metodyce Nauczania Czynności Ruchowych =.='

      Usuń
  4. Miętowa bluzeczka :D hi hi :) Bransoletka słodka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urzekła mnie od pierwszego wejrzenia :) Stwierdziłam jednak że jeszcze będę mieć okazję ją kupić i nie wzięłam choć wiedziałam, że i tak ją kupię. Ech nie wiem czemu zawsze tak robię :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają twoje zegarki, wszystkie :)
    Bransoletka i kurtka też mi się podobają.
    I też lubię zwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam azjatyckich korzeni. Ciekawi mnie skąd takie pytanie. Czy może chodzi o moje oczy? Jeśli tak, to ja sama nieraz nad tym się zastanawiam. Takie po prostu mam.
    Urzekła mnie Twoja bransoletka, bardzo słodka. Bardzo fajna stylizacja. Idealna na zwiedzanie, nic dodać nic ująć.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie odwiedziłabym kiedyś Malbork, może kiedyś się uda :)
    Świetna ta kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wszystko, tylko połowa, został w połowie zniszczony, co po prostu wynika z jego historii. Niestety, w czasie wojny ciężko było walczyć o każdą cegiełkę.... Mi się osobiście on podoba, ale widziałam go tyle razy,że już mi się znudził lekko.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większa połowa :P Mówiąc wszystko na co patrzę mówiłam odbudowane ściany. Większość wnętrz jest odrestaurowana, odmalowana. Trudno mi było uwierzyć, że to na prawdę tak wyglądało dawniej ;) No ale cóż, starali się. Największe wrażenie na mnie zrobił kościół - wnętrze jeszcze nie odrestaurowane :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...