piątek, 19 lipca 2013

Stylizacja 97 - Tęczowa sukienka

Dziś moja ulubiona stylizacja z wyjazdu, a nawet i chyba ulubiona z całego miesiąca :) Sukienkę kupiłam za 28zł i jest moim najlepszym łupem z zeszłego miesiąca. Uwielbiam to jak rozwiewa się przy chodzeniu. Zwraca uwagę przechodniów :)







Sukienka - Papaya (vinted.pl 28zł)
Sandały - nn (69zł)
Torebka - House (allegro.pl 19zł)
Narzutka - New Look (szafa.pl ok 20zł)
Bransoletki - Lokaah (3zł)
Pierścionek - nn (2,50zł)
Okulary - nn (6zł)

Moje zdjęcie bierze udział w konkursie :) Zapraszam do lajkowania :) Chciałabym wygrać bo uważam, że moje zdjęcie jest... nieoczywiste. Reszta w większości wrzuciła zdjęcia zrobione gdzieś na weselu bo ktoś ładnie arbuza wykroił :P hehe
Komentarze mile widziane :)

10 komentarzy:

  1. bardzo ładna sukienka a sandałki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobaja mi się Twoje bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjęcie jak wychodzisz z wody taka uhahana boskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K robił zdjęcie i nie powiedział, że fala nadchodzi :P

      Usuń
  4. rewelacyjna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukieneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie sukienki. Śliczna sukienka, pięknie Ci w niej.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz !! ;) zapraszam do mnie http://evellandstyle.blogspot.co.uk/2013/08/witam-przepraszam-ze-tak-dugo-nie.html?spref=fb

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...