wtorek, 16 lipca 2013

Stylizacja 96 - neonowe love

Dziś druga stylizacja z wyjazdu nad morze. Postawiłam na wygodę i moje ulubione ostatnio luźne spodnie, które wykorzystałam zarówno jako spodnie dresowe jak i na wyjście do miasta :)
Tym razem w wersji na plażę. Poszczęściło się nam i pierwsze trzy dni były na tyle ciepłe, że można było wskoczyć w stroje kąpielowe i nawet zamoczyć się w morzu! :)






T-shirt - Sinsay
Spodnie - nn
Torba - House
Klapki - Diverse
Bransoletka - pamiątka znad morza :)
neonowe love

Zapraszam was na konkurs, w którym sama biorę udział :)

14 komentarzy:

  1. fajnie i z pewnością wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak wakacyjny luz

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie i T-shirt.. Idealne na lato i na pewno przewiewne :)
    Ach jak patrzę na te zdjęcia to zaczynam tęsknić za polskim morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie ten strój kąpielowy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie nadają się do publikacji :P

      Usuń
  5. Świetne te spodnie ... do wszystkiego, uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się zawsze Twoje paznokcie podają, ja nie potrafię ich malować :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, luz i wygoda, idealnie na wakacje.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam stylizacje na luzie, w których czuje się wygodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, jak bym chciała być teraz nad morzem...

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie byłaś nad morzem? Fajny zestaw, w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten zestaw! Niestety ja nie wyglądam zbyt dobrze w spodniach tego typu :(


    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...