środa, 10 lipca 2013

Stylizacja 94 - Say my name!

Moja stylizacja na urodziny koleżanki. W ostatnim momencie okazało się, że pogoda pozwoli nam na przeniesienie imprezy na działkę. Postawiłam więc na długie spodnie mając w pamięci komary z poprzedniego grilla :P No i ja zmarzluch jestem. Nie przepadam za przebywaniem na dworze wieczorem :)
Zdjęcia robione na szybko. K się nie postarał :P







Bluzka - Stradivarius
Spodnie - nn
Torba - allegro.pl
Okulary - nn
Baleriny - nn
Bransoletki - Mariangie
Naszyjnik - Sinsay
Zegarek - Orient (z szafy mamy xD)
Stylizacja: Say my name!

Natalii bardzo spodobał się prezent. Uwielbiam robić prezenty i widzieć potem reakcję obdarowanego :) Zawsze z dużym wyprzedzeniem zastanawiam się co kupić i potem szukam inspiracji. Często też notuję sobie w pamięci co dana osoba powiedziała i co nasuwa pomysł na dobry prezent. Tak było z Greyem :) A czekoladki wyszły same z siebie. Natalia słynie z tego, że uwielbia słodycze, a jest bezczelnie szczupła :P
Torba zaś pochodzi ze strony Marga & Rittas :) Druga jest dla Klaudii, do której idę na urodziny po powrocie z urlopu :) Znowu impreza :)

4 komentarze:

  1. ja teraz też na najbliższy spacer biorę rurki. dupa mi się spoci ale cholera jasne komary nie przebiją mi jeansu. ja wręcz odwrotnie, prędzej jest mi gorąco niż marznę.

    OdpowiedzUsuń
  2. sama chciałabym dostać taką torbę, świetna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja. Bardzo podoba mi się Twój naszyjnik i bransoletki.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...