piątek, 5 lipca 2013

Stylizacja 93 - Movie Star








T-shirt - New Yorker
Spodnie - nn
Baleriny - nn
Kurtka - F&F
Torba - allegro.pl
Bransoletki - Sinsay / Lokaah
Zegarek - blink-bizuteria.pl

Urzekła mnie bluzeczka w metalowe gwiazdki, którą upatrzyłam w NewYorkerze, ale wtedy jakoś za droga dla mnie była. Dlatego, gdy zobaczyłam ją taniej na vinted.pl to nie wahałam się ani chwili :)
Spodnie kupiłam w supermarkecie za niecałe 30zł. Fajnie się w nich czuję bo są wygodną odskocznią od opiętych dżinsowych rurek i wisi mi czy wyglądam w nich grubo :D Choć z drugiej strony martwi mnie, że w końcu dobiłam do 10 kilogramów, a ja nadal tego po sobie nie widzę. Zastanawiam się jak ja się w ogóle umiałam poruszać nosząc te dodatkowe 10 kilo :P

P.S. Zapraszam do dodawania mnie do kręgów :)

11 komentarzy:

  1. Fajnie w nich wyglądasz i ani trochę grubo! Wierz mi, gdybyś mnie w nich widziała to byś wtedy mogła stwierdzić, że nie dość że w nich wyglądałam grubo to jeszcze jak wieśniak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy włosy WŁOSY! *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, fajnie wszystko dobrałaś. Ślicznie wyglądasz. Nic a nic nie wyglądasz grubo.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie spodnie, sama mam dwie pary w szafie, i wygodne,i ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma się czego bać, trochę odwagi na pewno się opłaci

    OdpowiedzUsuń
  6. prawie jak gwiazda Hollywood ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...