wtorek, 30 lipca 2013

Stylizacja 102 - Purple maxi

Stylizacja z zeszłego tygodnia i spacerku z moim narzeczonym, który uparł się, że nie będzie robił zdjęć pod słońce bo nic nie widzi :) Takim to sposobem to ja nic nie widziałam :P Na prawdę starałam się nie krzywić. Wybaczcie :)




 
Bokserka - Terranova
Spódnica - New Look
Sandały - nn
Torba - allegro.pl
Kapelusz - Biedronka :)
Stylizacja: Purple maxi
Takim to sposobem zrealizowałam prawie całą listę MUST HAVE, którą niedawno wam przedstawiałam. Jedynie bokserkę z piórami zamieniłam na taką geometryczną :) Spódnicę zaś kupiłam przecenioną o połowę i jestem z niej bardzo zadowolona choć wiem, że w moich pozostałych maxi wyglądam lepiej. A może to tym razem kwestia za krótkiej bluzki? Nie wiem. Ważne, że było przewiewnie :)

Nadal liczę na wasze głosy :) Wystarczy polubić zdjęcie na facebooku TU :)

12 komentarzy:

  1. Nie widzę żebyś się krzywiła więc pozowanie dobrze ci wychodzi :) A kiedy wychodzisz za mąż?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz te zestawy, takie codzienne i miłę dla oka, tak jak lubię!
    Będę zaglądać:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takie zestawy najbardziej lubię. Nie będę udawała że cały dzień śmigam na szpilkach tylko po to by mieć dobre zdjęcie na bloga :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Bardzo ładny, letni zestaw :) Ładny kapelusz i te sandałki, bardzo podobne ma moja koleżanka, podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna stylizacja, bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie, nie czuje się urażona.
    Super stylizacja, idealna na gorące dni. Na zdjęciach nie widzę żebyś się krzywiła.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No co ty gdzie ty się krzywisz, a poza tym jakby ci K. miał robić zdjęcia pod słońce .. to by nic nie wyszło ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłoby :) Na czuja :) Poza tym on i tak się nie przykłada :P

      Usuń
  8. pierścionek z serduszkami to złoty ?
    bo cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...