niedziela, 28 lipca 2013

Stylizacja 101 - wycieczka do Gdańska

Dziś jeszcze wracam urlopu i wycieczki do Gdańska. Od początku zakładałam, że podczas urlopu zwiedzimy to miasto bo od zawsze było to moim marzeniem. Jest niewiele polskich miast, które są na mojej liście "koniecznie odwiedzić". O dziwo nie ma na niej stolicy :D
Gdańsk natomiast zawsze mnie interesował z powodu swojej historii i lokalizacji. Wędrując uliczkami zastanawiałam się jak to jest mieszkać w tak dużym mieście nad morzem. Przeważnie bowiem spędzałam urlop w małych miejscowościach z jedną plażą i rzędem stanowisk z pamiątkami :) Gdańsk to było dla mnie coś nowego. Choć po dłuższym spacerze po częściach rzadziej odwiedzanych przez turystów stwierdziłam, że niczym nie różni się od mojego rodzinnego miasta oprócz tego, że leży nad morzem :)
Głównie jednak krążyliśmy w okolicach Długiego Targu, z tradycyjnym rzutem oka na żuraw i kawą w Coctail Bar Capri ;)






T-shirt - Reserved
Spodnie - nn
Baleriny - nn
Narzutka - allegro.pl
Bransoletki - Lokaah / Fashion Hand
Kurtka - F&F
Torebka - pamiątka znad morza :)
Stylizacja: Wycieczka do Gdańska
Znów postawiłam na ulubione luźne spodnie, tym razem w wydaniu bardziej eleganckim :)

11 komentarzy:

  1. jak zawsze - włosy ! <3 ale jakaś opalony jesteś :D ale jak patrzę że masz tyle warstw ubrań na sobie to automatycznie robi mi się gorąco! co to 10stopni na dworze było? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Loooki :D Super :D Ale patrząc na tą pogodę za oknem i zdjęcia to już mi się gorąco robi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a wtedy tak padało, że loki same się robiły :P :P

      Usuń
  3. Gdańsk jest jedyny niepowtarzalny i magiczny. Zwiedziłam chyba całą Polskę i nie ma drugiego takiego miejsca jak Gdańsk, pewnie dlatego,że my mamy wszystko-morze,rzeki,jeziora,wzgórza,lasy itp. To miasto jest jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś pisać przewodniki :D

      Usuń
    2. E tam, lokalna patriotka ze mnie po prostu:)
      Nie, naprawdę byłam w każdym większym mieście w Polsce, i tak Warszawa zbyt duża, tłoczna i głośna-fatalna komunikacja. Poznań-piękny,ale brudny:( Kraków-rynek super, im dalej tym gorzej. Wrocław-śliczny jeżeli chodzi o zabytki,ale znów brudny i bardzo głośny. Lublin-uroczy,ale wymaga ogromu inwestycji. Toruń-uwielbiam,ale podobnie jak Kraków poza starówką nie urzeka już tak bardzo. Łódź? Jakoś nie trafia w moje gusta.... mogę tak długo i długo. Gdańsk ma mnóstwo wad, ja je widzę i mi przeszkadzają, ale nie mogłabym mieszkać choćby z 10 km dalej,, bo ma zdecydowanie więcej zalet niż wad :)

      Usuń
    3. Swoje miasto każdy zna najlepiej. Ja też uważam, że Katowice nie są takie brudne i brzydkie jak wszyscy mówią. Mamy więcej zieleni niż niejedno większe miasto! :) Ale pewnie każdy kto zapuściłby się dalej niż centrum powiedziałby że miasto jest brzydkie :)

      Usuń
  4. Gdańsk - piękne miasto, odwiedziłam je już z 3 albo 4 razy ;) ale mimo wszystko wole Krk, zawsze z wypiekami na policzkach chętnie tam wracam :P

    świetny zegarek i super torba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Kraków jest już "oklepany" pewnie dlatego że mam blisko i sto razy już tam byłam :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...