poniedziałek, 1 lipca 2013

Czerwiec - zakupowe nowości :)

Tym razem zaczęło się już pierwszego czerwca, gdy to moi rodzice wybrali się do Leroy Merlin w związku z remontem. Mama zaproponowała abym im towarzyszyła i wysiadła po drodze by przejrzeć pasaż w Auchan :) Miałam nadzieję znaleźć spodnie w Camaieu co mi się nierzadko udaje. Stwierdziłam jednak, że 99zł za spodnie, które za miesiąc będą za luźne to za dużo. A dżinsów potrzebowałam bo kilka dni wcześniej oddałam jedyne pasujące na mój nowy mniejszy rozmiar do reklamacji. W końcu weszłam do Auchan i tam przymierzyłam sto chyba par w cudownej cenie 19,99zł, ale żadne mi nie odpowiadały. W końcu zdecydowałam się na zwykłe czarne, dosyć cienkie dżinsy na lato :) Ale moją największa zdobyczą była fioletowa sukienka, którą przymierzyłam jako spódnicę. I tym sposobem spełniłam pierwszy punkt z mojej listy MUST HAVE :) Zamiast spódnicy New Look za 79zł mam prawie identyczną za 15zł :)
1. Spódnica Auchan (15zł)


Kolor na zdjęciu trochę się nie zgadza. Na prawdę jest taka jak na zdjęciu poniżej :)

2. Czarne dżinsy Auchan (44,90zł)
3. Złote sandały (69,99zł)




4. T-shirt Sinsay (wymiana na vinted.pl)


5. Bransoletki Fashion Hand
Przypadkowo zostałam tysięcznym fanem na fb. Napisałam więc, że może jakiś bonusik dostanę ;) Na co dzień nie jestem taka nachalna ;)
Godzinę później ogłosili -10% zniżkę dla wszystkich. Eee tam, bez szału :) Ale jeszcze chwilę później napisali do mnie, że dostaję 30% zniżki na całe zamówienie. Nawet na rzeczy przecenione. Za wszystko zapłaciłam więc ok 22zł z przesyłką. I dostałam miły gratis w postaci bransoletki z muliny zapinanej na łańcuszku, która wygląda fajnie zarówno w podstawowej postaci jak i jako baza pod zawieszki :)
6. Szare spodnie Kappahl (vinted.pl - 36,99zł z przesyłką)

Nadal się nad nimi zastanawiam czy są odpowiednie :(
7. Czarne dżinsy Denim Co. (vinted.pl - 27zł z przesyłką)
Niestety mimo zgadzających się wymiarów okazały się za ciasne bo materiał w ogóle się nie rozciąga. Zostaną na jesień :P
8. Krótkie spodenki (allegro.pl - ok 30zł z przesyłką)
Te znów okazały się za duże w pasie trochę :) Ale jeszcze w nich pochodzę.
9. Fioletowy zegarek modułowy (sammydress.com - ok 15zł z przesyłką)
Zapomniałam pokazać go w maju :) Jest bardzo wygodny i pasuje do letnich kreacji. Jeśli jesteście zainteresowane to niebawem w konkursie będzie taki sam do wygrania ;)
10. Szara sukienka (vinted.pl 18zł z przesyłką)
Póki co nosiłam ją po domu w największe upały. Świetnie sprawdza się jako coś lekkiego narzuconego na strój kąpielowy więc pewnie wezmę ją na wakacje :)
11. Buty do wody (29,90zł)
Potrzebowałam czegoś takiego na spływ kajakowy :)
12. Słomkowy kapelusz (Biedronka 17,99zł)
Lilianna specjalnie dla mnie wróciła się do sklepu po taki jak sama ma. Niestety zamawiając u niej nie przemyślałam tego, że każdy kapelusz ma inną głębokość. Podobny, który kupiłam w zeszłym roku jednak bardziej mi pasuje. Ale znów ten ma kolor jaki chciałam. Ech :(
13. Granatowe rurki (Sinsay 59,90zł)
Odzyskałam pieniądze z reklamacji poprzednich dżinsów i o dziwo udało mi się od razu kupić nowe i to taniej :)
14. Kolczyki trójkąty (allegro.pl - 5,99zł)

15. Torebka Olsenboye (vinted.pl - 17zł z przesyłką)
16. Lakiery do paznokci:
- fioletowy (3,49zł)
- limonkowy, czarny - (5,49zł)
- niebieski (5,99zł)

17. Spodnie pumpy (Auchan 29,90zł)
 
Na zdjęciu wychodzą jakoś dziwnie, ale na żywo nie są takie złe ;) Narzeczony mnie na nie namówił bo o dziwo wcale nie pogrubiają, a są bardzo wygodne ;)
18. Maxi sukienka Papaya (vinted.pl 28zł z przesyłką)
Jest świetna! :) I można do niej dobierać dodatki aż w trzech kolorach :)

14 komentarzy:

  1. Te pumpy są ekstra! Super wyglądają aż sama bym się skusiła, w Auchanie tak ? :P
    Hmm.. jak chcesz to możemy zobaczyć może mój kapelusz jest większy ... bo ja mam mały łeb więc może twój za to mnie byłby lepszy :P Bo nie porównywałam :P
    Ciekawe są też te spodnie z Kappahl ale hmm na zdjęciu są jasne a na tobie o wiele ciemniejsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy sprawdzić bo ja swojego niestety nie mogę nosić. Ciągle sie podnosi do góry :(

      Usuń
  2. zawsze czekam na taką notkę u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam w Auchan świetną kolorową maxi sukienkę
    za 20 zł :) Wszystkie twoje nowości są fajne poza szarymi spodniami które niestety pogrubiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba widziałam te sukienki :)
      A spodnie właśnie chyba sprzedam. Moja koleżanka ma takie i fajnie wygląda ale nosi 40 a ja niestety 42 przez uda. Te przeszycia powinny być wyżej ale po prostu nie da sie :D

      Usuń
  4. spódnica, sandałki i T-shirt <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w końcu kupiłam kapelusz jaki mi się podoba, http://allegro.pl/hit-sezonu-letnie-kapelusze-panama-i3350942960.html mam numer 5, jest genialny ;)
    Mam dokładnie taką samą torebkę, tyle,że moja cena trochę inna, kupiłam ją w zeszłym roku za 20 dolarów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz te torebeczki na allegro po 10-15zł są :) A kapelusz fajny ale ja już zrezygnowałam. I tak potem założe go raz w całe wakacje i tyle.

      Usuń
    2. ja kapelusz noszę non stop, wrażliwa na słońce jestem, a raczej na upał ;) Nie mów mi o tej cenie bo zwariuję.... :(

      Usuń
    3. A dla mnie ta torebka i tak za mała :( Mam duży portfel i tylko on mi się mieści :P
      A ja w zeszłym roku tylko kilka razy nosiłam kapelusz. Co prawda pewnie dlatego, że był niebieski ;) A ten z Biedronki to nadarzyła się okazja i wzięłam. Trzeba było jednak osobiście przymierzyć.

      Usuń
  6. Sporo tych nowości Ci się uzbierało :-) Kilka i ja chętnie przygarnęłabym do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...