czwartek, 18 lipca 2013

Bielizna modelująca

Jakiś czas temu udało mi się w końcu wygrać w konkursie :) Nagrodą była bielizna modelująca. Ja zdecydowałam się na bezszwowy biustonosz push-up i muszę przyznać, że jestem nim pozytywnie zaskoczona.
Ma idealny kształt, dopasowuje się do biustu, a szeroki pasek pod biustem sprawia, że jest wygodny i prawie go nie czuć. Ciekawa odmiana :)
Producentem bielizny jest Hanna Style. Na ich stronie można również znaleźć bieliznę korygującą, która jest  świetnym rozwiązaniem pod wizytową sukienkę (i nie tylko) oraz na przykład bieliznę do ćwiczeń czy ciążową. Polecam zapoznanie się z ofertą tego producenta.

12 komentarzy:

  1. gratuluje wygranej, żeby wygrać trzeba grać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie cierpię puszapów :<, ale gratulacje :)
    moim zdaniem sieciówki w końcu powinny się wziąć za siebie i zacząć robić dobre rozmiary staników bo miski do D i obwód od 75 mnie nie interesuje w ogóle, a tyle ładnych wzorów :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest fajnie dostać coś za darmo :) Ja noszę tylko push upy bo się do nich przyzwyczaiłam. Na przykład w zwykłym stroju kąpielowym czuję się tak... płasko :)
      A i nigdy nie kupuję bielizny w sieciówkach. Ceny nieadekwatne do jakości

      Usuń
    2. ceny to ceny, rozmiaru ni ma :<

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej :-) Nigdy nie miałam takiego bezszwowego stanika, a przydałby mi się pod bardziej obcisłe rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje wygranej:)wygląda dosyć ciekawie, na pewno nie będzie prześwitywał przez ubranie:) Może sama kiedyś wypróbuję coś tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara z Ciebie :)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i obserwacji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to ja w temacie, bo dzisiaj fajne gatki modelujące wyhaczyłam w KappAhl :-D Ładne to Twoje cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ja sie akurat jutro wybieram bo dostałam wiadomość, że dla klubowiczek dodatkowe 50% zniżki. Może coś wyhacze :)

      Usuń
  7. Cieszę się, że wygrana u mnie tak dobrze ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz szczęście ;)
    gratuluję wygranej .!
    ja też prawie wszystkie staniki mam z push-upem, jakoś lepiej się czuję i piersi wydają się pełniejsze :P

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja właśnie dostałam wygrany tusz i zestaw kosmetyków Dave. :)
    Nie lubię push-upów, mimo,że mam mały biust, a raczej go nie mam. Ale go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...