wtorek, 25 czerwca 2013

Trendy na lato 2013

Przeglądając blogi, gazety i wieszaki w sklepach jako tako orientuję się w trendach. Podążanie za nimi nie jest mi jednak z życiu do niczego potrzebne. Nie kupię białych szpilek tylko dlatego, że total white look jest modny ;)
Znalazłam jednak kilka propozycji, które mi się podobają. Jako, że dziwnym zbiegiem okoliczności prenumeruję InStyle, miałam okazję dostać lipcowy numer już na początku czerwca ;) Dopiero teraz jednak miałam czas do niego zajrzeć. Oto co mi się spodobało ;)
 Spódnica maxi, ale tym razem plisowana.
 Dżinsowe kurtki uwielbiam i mam już dwie, ale chętnie przygarnęłabym jeszcze taką szarą marmurkową :)
 Tego lata wróciłam do fioletu/burgundu.

 Chciałabym się w końcu nauczyć nosić kilka bransoletek tak by do siebie pasowały :)

 Uwielbiam białe t-shirty z nadrukiem :)
 Muszę naprawić moje gumowe japonki, od których odpadła kokardka :/

 Metodą prób i błędów szukam idealnej dżinsowej spódnicy :)
 Uwielbiam modę na złote sandały! :)
 Myślałam o marynarce w paski, ale ten krój chyba nie nadaje się do moich szerokich bioder :/
 To zdjęcie przekonało mnie do sukienki ombre :)
 I jeszcze fajna byłaby taka w stylu safari :)

Zaś połączenie azteckich/geometrycznych wzorków na sukience i dżinsu po prostu mnie urzekło :)

Wnioski? Mam wrażenie, że gazety są nieco z tyłu :) To wszystko już było w zeszłym sezonie :P Nie znaczy jednak, że nagle przestało być fajne :) Obyśmy tylko mieli tyle upalnych dni by to wszystko założyć ;)

11 komentarzy:

  1. uwielbiam ombre! dlatego co tylko widzę w takim stylu to korci mnie żeby to kupić :D. ale już się obkupiłam, więc nic więcej nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie umiem się przekonać do tego stylu. Choć sukienkę chętnie bym kupiła. Tylko gdzie ją nosić?:)

      Usuń
    2. ja nigdy nie mam problemu z takim czymś jak 'do czego to nosić' 'gdzie to nosić' xD po prostu kupuję i zakładam :D.
      mam tylko jeszcze 2 rzeczy które chciałabym mieć w szafie i obie są jesienne/wczesno-wiosenne, ale też obie kosztują niemało dlatego wstrzymam się jeszcze trochę, może uda mi się coś kupić po przecenie ^^

      Usuń
    3. Ja mam za dużo rzeczy które były fajne a teraz nie mam na nie pomysłu i wiszą w szafie. Mi się wyprasowane rzeczy w szafie zaczęły gnieść bo jest tak ciasno :D

      Usuń
    4. ja nie prasuję NIC :D. mam jedną bluzkę która nadaje się do prasowania. reszty nie trzeba prasować :D. e tam nie masz pomysłu. na wszystko jest pomysł. kolor tylko zgrać i masz już w co się ubrać :D. ja w szafie też nie mam luźno, ale zamierzam niedługo o trochę zmienić. tylko wakacje się zaczną, to zrobię sobie generalny remont w ubraniach. już zrobiłam taki w torebkach ale szkoda było mi wyrzucić tyle, więc wsadziłam do walizek... xD

      Usuń
    5. A no tak, gadałyśmy już kiedyś o prasowaniu. Ja jednak większość rzeczy prasuję bo mam pecha do kupowania takich materiałów. Też miałam zrobić mały przesiew w szafie, ale nagle stwierdzam, że jeszcze w tym pochodze, a wyrzucać ni chcę, ewentualnie cośtam sprzedam ale mój rozmiar nie jest popularny na allegro ;)

      A jak walizki będą potrzebne? ;)

      Usuń
    6. e tam, to stare walizki raczej w stylu vintage do ozdoby :D, nie korzystam z nich, więc się na coś przydadzą :). nigdzie nie wyjeżdżam więc nawet walizki nie potrzebuję :D i to nawet może dobrze, bo nie miałabym gdzie jej włożyć :). mieszkanie w bloku do najwygodniejszych nie należy :)

      Usuń
  2. a ja mam szał na jeansowe ombre! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku ta sukienka cieniowana jest po prostu niesamowita, zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, fajna jest ta sukienka ombre i safari.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ombre <3
    świetny przegląd, choć ja akurat nie przeglądam instyle, ostatnio zaczęłam kupować joy'a.
    super nagłówek, prosty :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...