wtorek, 11 czerwca 2013

SUMMER 2013 MUST HAVE

Wszyscy mają listy, mam i ja! :)
Z tym, że moja lista to nie takie tam sobie marzenia, ale rzeczy, które na pewno kupię na lato bo inaczej myśl o nich będzie mnie prześladować :D
Po pierwsze fioletowa maxi. Muuuuszę mieć :) Marzę o niej od poprzedniego lata, gdy zobaczyłam taką u ajmissindependent. Póki co jedyna, która mi się spodobała wisi na wieszaku w New Look z metką 79zł. Poczekam na obniżkę :)

Po drugie złote sandały. Cudownie wygląda opalona stopa z w takim obuwiu :) Chyba już mam upatrzone jedne po 69zł i muszę się po nie przejechać jak najszybciej bo mi rozmiar wykupią :)

Słomiany kapelusz. Podobnie jak w zeszłym roku i tym razem jest ich mnóstwo w sieciówkach. W zeszłym roku kupiłam niebieski i żałuję bo nie pasuje mi do wielu rzeczy. Zastanawiam się nad takim neutralnym.
Bokserka z New Yorkera prześladuje mnie odkąd ją zobaczyłam :) Idealnie nadawała by się do powyższej spódnicy :)
Jeszcze do tego chciałabym dżinsowe spodenki kończące się tuż przed kolanem, ale nigdzie takich nie mogę znaleźć. Chyba kupię jakieś tanie dżinsy i obetnę :)

12 komentarzy:

  1. Odwidziały mi się maxi spódnice :P Ha poszły a kysz:P A ja słomiany kapelusz kupiłam w biedronce za 17zł :D jest cudny!!!!!!!! Oooo piórka ... chyba zapoluję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie podobają tam. To znaczy sa duże słomkowe ale takiego nie chce. Chce taki jak na zdjęciu :P

      Usuń
  2. świetne must have, mnie najbardziej urzekły te sandałki i kolorek na paznokciach..:D
    A do spódnic maxi jeszcze się nie przekonałam chociaż podobają mi się:) Może jeszcze nadejdzie ten czas:D
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie właśnie przekonałam w zeszłe wakacje, że te spódnice są bardzo praktyczne :) A złote sandałki z turkusem na paznokciach to dla mnie kwintesencja lata :)

      Usuń
  3. Jesteś świetna :) Zaczytałam się w Twoim blogu jak w jakiejś świetnej książce :D Przez dwa wieczory przeczytałam ponad połowę Twojego bloga :) Fajnie piszesz i opowiadasz o swoim życiu, oraz inspirujesz :) Będę tutaj napewno często i regularnie zaglądać :)

    A spódnice maxi cudne :) Sama zamierzam się w taką wyposażyć na to lato :) i to właśnie maxi spódnica zaprowadziła mnie tutaj :D

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam :)

      Usuń
  4. mam taki sam kapelusz jak na zdjęciu, tyle,że mój ma szarawy kolor i właśnie chciałabym taki jak ten, jasny, neutralny. Ale zastanawiam się czy warto? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w moim niebieskim mało chodziłam i właśnie zastanawiam się czy dlatego że jest niebieski i mi nie pasuje do ubrań czy nadal się nie przekonałam do kapeluszy :) No cóż, ja znajdę jakiś tani beżowy (do 25zł) to kupię :)

      Usuń
    2. ja bym właśnie chciała jasny i tani. Ale wtedy tego już pewnie nie włożę, a szkoda mi wyrzucać :) Eh, takie rozterki.

      Usuń
  5. chyba przymierzałam tę koszulkę, ale mi się nie podobała :D jeśli nie ją to bardzo podobną. ja w moich must have mam aparat... ale nie wiem jaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedną spódnicę maxi, ale może skuszę się na jeszcze jedną;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna lista ;-)
    koszulka w piórka podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...