środa, 26 czerwca 2013

Stylizacja 91 - Tylko nie mów do mnie złotko! :)

Choć spódnica ze zdjęć nie spełniła moich oczekiwań, gdyż okazała się za jasna i jednak ten czarny pasek często przeszkadza to ostatnio często w niej wychodzę :) Uwielbiam latem ubierać spódnice i sukienki. Co ostatnio widać też na blogu :)
Tym razem postawiłam na złote dodatki i moje ulubione ostatnio sandałki, które są mega wygodne :)
To co mam na głowie to moje naturalne włosy bez prostowania :D











Spódnica - allegro.pl
T-shirt - Reserved
Torebka - Warehouse
Sandałki - nn
Okulary - SIX
Bransoletka - Fashion Hand
Zegarek - Gino Rossi

12 komentarzy:

  1. weź wywal prostownicę! w takich włosach jest Ci najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale one mi sie układają tylko za pierwszym razem ;( Umyje wieczorem, ide spać i takie mam. A na drugi raz już nie wychodzą takie fajne tylko z jednej strony afro a z drugiej odgniecione od poduszki :P

      Usuń
    2. jak normalne włosy xD ale takie lepiej wyglądają na Tobie niż proste ^^ zrób im przysługę i nie smaż :D

      Usuń
  2. Ha a widzisz nie tylko ja tak twierdzę, że ładnie ci w naturalnych :D Tak więc papa prostownico :D
    Bardzo fajna stylizacja :) Bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ja wiem, że czasem mi lepiej w lokach ale tu daje zdjecia, które mi się podobają. A tak wyjdzie raz na dziesięć razy ;)

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz, sandałki szczególnie mi się spodobały, a włosy naturalne wyglądają lepiej niż prostowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne sandałki ;) i ślicznie Ci w takich naturalnych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam Twoje naturalne włosy ;) Zobacz, ja marzę o kręconych, a mam proste druty, Ty prostujesz, a masz takie piękne-zamieniamy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej stylizacji, bardzo pięknie wyglądasz, podoba mi się ta spódnica. Nie prostuj włosów! Cudownie wyglądasz w tych naturalnych.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja! moja ulubiona stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja!;)
    mega spódnica;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna spódnica:) ja też zakupiłam sobie maxi, ale szarą:) sandały bardzo mi się podobają:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...