niedziela, 23 czerwca 2013

Stylizacja 90 - Purple summer

Sukienkę kupiłam w Auchan za 15zł z zamiarem noszenia jej jako spódnicy maxi :) Mama powiedziała jednak, że lepiej wyglądam w niej jako sukience. Postanowiłam więc spróbować :) Choć nie przepadam za sukienkami/bluzkami bez ramiączek. Dlatego dobrałam do tego narzutkę na wieczór :) Do tego "no makeup" czyli zwykły krem BB i trochę tuszu do rzęs - moja wersja makijażu na upały :)







Sukienka - nn
Narzutka - allegro.pl
Sandały - deezee.pl
Torebka - WAREHOUSE
Bransoletka - Fashion Hand
Kolczyki - Opia

9 komentarzy:

  1. Hmm .. ładnie ci w fiolecie i w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. długa sukienka to jest to :) wyglądasz w niej ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie noś jako sukienkę! Ja nie wiem jak Ty to robisz,że znajdujesz takie perełki w takiej cenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takimi długimi sukienkami, choć przyznam że ty wglądasz w jej super!
    ~ Niebieski kolczyk.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...