piątek, 21 czerwca 2013

Stylizacja 89 - Beż z czernią

 Mój niedzielny zestaw na spacer :) Strasznie długo czekałam by założyć tę spódnicę :) W końcu pogoda zrobiła się taka, że mogłam wyjąć z szafy wszystkie letnie rzeczy :) Tyyyle tego! Aż nie wiadomo kiedy nosić :) Spódnica na zdjęciu w internecie miała ciemniejszy kolor i trochę mnie zawiodła na żywo, ale ostatnio podoba mi się koncepcja - jasny dół + ciemna góra :) Na noszenie jasnych spodni muszę jeszcze poczekać (tak z 8 kilo xD) ale luźna długa spódnica świetnie się sprawdza :)
Sandały zaś są sprzed dwóch sezonów i nadal się świetnie sprawdzają :)








Top - szafa mamy :)
Spódnica - allegro.pl
Torebka - WAREHOUSE
Sandały - deezee.pl
Bransoletka - House
Zegarek - blink-bizuteria.pl

7 komentarzy:

  1. lepiej c w takiej spódnicy niż w spodniach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak ladnie!
    kolory jak najbardziej sa stworzone dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo fajnie wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szalenie mi się podoba ta spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica maxi to jest mój cel , bardzo świeżo :)
    przysłało mnie vinted a ,że vintedzanki powinny tzymac się razem
    follow :) ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...