piątek, 14 czerwca 2013

Stylizacja 88 - Sobota na Nikiszu :)

 Stylizacja z 8 czerwca czyli dnia Industriady. Niejako służbowo udałam się na Nikiszowiec czyli dawne górnicze osiedle Katowic, które jest wpisane na Listę Zabytków Historii oraz jest jednym z obiektów na Szlaku Zabytków Techniki. Moim zadaniem było opisanie tego obiektu, zrobienie analizy SWOT jego oraz programu Indusriady. Co to w ogóle jest? Jest to święto zabytków techniki organizowane już po raz trzeci. Imprezy odbywają się jednocześnie w ponad trzydziestu miejscach i swą związane bezpośrednio z historią zabytku oraz historią Śląska. Muszę przyznać, że choć mieszkam w Katowicach całe życie, to na Nikiszowcu byłam pierwszy raz :)
Dodam, że projekt nie był łatwy bo naszym wykładowcą jest pomysłodawca Industriady i koordynator całego Szlaku Zabytków Techniki więc ciężko go było zaskoczyć czymkolwiek. Jedynie można było wytknąć błędy w organizacji. Starałam się to zrobić delikatnie :)








Bluzka - allegro.pl
Spodnie - C&A
Baleriny - nn
Kurtka - F&F
Torebka - allegro.pl
Zegarek - Atmosphere
Naszyjnik - Sinsay
Spodnie okazały się nietrafionym zakupem. Zdecydowałam się na nie, gdyż poprzednie zielone miały jednak za niski stan :( Te zaś po pierwszym dniu się rozciągły :( Dobrze, że kosztowały tylko 35zł ;)

Dzień później pojechaliśmy w końcu na pierwszą w tym roku wycieczkę rowerową. Nawet nie wiedziałam jak pięknie jest w lasach otaczających dzielnicę, w której mieszka mój narzeczony. Swoje okolice znam d dawna, a tutaj jeżdżąc po nieznanych ścieżkach czułam się jak na dalekiej wyprawie choć nie zrobiliśmy nawet ośmiu kilometrów :)



 A po wycieczce... ;) Nie wiem czy tylko w Biedronce wprowadzili takie małe Warki Radler, ale są genialne :) Idealne dla mnie bo ze mnie takie alkoholik, że nawet dwuprocentowego piwa nie umiem dużo wypić :P Taka puszeczka mi wystarczy :)
  Zrobiliśmy wielkie otwarcie grilla u Iwony. Oto co znalazłam w środku :)



6 komentarzy:

  1. Świetną masz tą bluzkę z sercem : )
    A co do znaleziska w grilu, ja znalazłam coś gorszego : P

    OdpowiedzUsuń
  2. To ile ty jutro na rolkach przejedziesz???? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. przypomniałaś mi czas wyjąć rower ;) ponoć w Trójmieście są najlepsze ścieżki rowerowe w Polsce, a ja w tym roku jeszcze nie korzystałam z nich w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na moją kumpelę i też śmigamy na rowery :) Nasza trasa ma przeważnie ok. 20 km, przy okazji odwiedzamy naszą koleżankę, i po drodze robimy mnóstwo zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. och też chętnie wybrałabym się na wycieczkę rowerową, ale to dopiero po sesji, bo teraz nie umiemy znaleźć z narzeczonym wspólnie wolnego czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Jedna i druga stylizacja jest świetna, podoba mi się ta bluzka z serduszkiem i naszyjnik. Ciekawe znaleziska. Widzę, że już pierwsze wycieczki rowerowe masz za sobą, ja jeszcze nie, ale mam w planach.
    Pozdrawiam, dziękuje za wizytę. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...