czwartek, 13 czerwca 2013

Stylizacja 87 - Wiosenna szarość

Zdjęcia z zeszłego deszczowego tygodnia. Postawiłam na buty na koturnie, które wzbudziły duże zainteresowanie wśród studenckiej społeczności :) Kto powiedział, że na AWF można przyjść tylko w adidasach? :)
Nie wiem dlaczego takie wory pod oczami mi się zrobiły. Użyłam nowego pudru, ale takiego samego jak poprzedni. Mam wrażenie, że ma lekko inny odcień. A może nagle po wykorzystaniu marnych resztek zaszalałam i za dużo nałożyłam? :) Mam tak genetycznie, że mi się wory robią, no ale bez przesady :D





T-shirt - Sinsay
Sweterek - nn
Spodnie - nn
Torebka - allegro.pl
Botki - allegro.pl
Kurtka - szafa.pl
Szal - C&A
Zegarek - blink-bizuteria.pl

7 komentarzy:

  1. może musisz się wyspać :D
    ja też mam wory pod oczami, ale zimne łyżeczki troszkę pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie nie chodzi o to. Po mamusi mam to genetycznie :P I gruba uda :P

      Usuń
    2. z oczu nie schudniesz, ale z nogami coś się da zrobić :D

      Usuń
  2. świetne połączenie szarości z miętą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka ciekawa ;) u mnie nowy post ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się połączenie mięty z szarością :D mrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja siostra ma takie " wory", kupiła korektor pod oczy, aż z Korei, z łososiem, i powiem Ci,że to naprawdę świetna rzecz-niczego nie widać. Drogie to nie jest, a efekty świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...