poniedziałek, 10 czerwca 2013

Stylizacja 86 - Spontanicznie :)

Przedstawiam zeszłotygodniowy zestaw, kiedy to pogoda nas nie rozpieszczała, a mnie wprawiała w taki nastrój, że wszystko mi było jedno w czym idę. Okazało się, że takie spontaniczne zestawy wychodzą mi najlepiej :) Wybrałam botki, które kupiłam w zeszłym roku bo nie miałam do czego nosić mojej brązowej torebki :) Swoją drogą to co się dzieje z moimi włosami przy takiej pogodzie przechodzi ludzkie pojęcie :P








Bluzka - allegro.pl
Spodnie - nn
Kurtka - F&F
Botki - H&M
Torebka - Kupiona w Nowym Jorku
Apaszka - H&M
Zegarek - blik-bizuteria.pl

9 komentarzy:

  1. podobają mi się te zegarki ;d u mnie nowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to, już sama nie wiem jak te włosy upinać, żeby nie było widać tej "miotły"...

    OdpowiedzUsuń
  3. i " moja " bluzka też się załapała na zdjęcie ;) Bardzo fajny zestaw, spontaniczność jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. deszcz i sytuacja gdzie muszę gdzieś wyjść to najgorszy scenariusz. normalnie mam włosy kręcone ale kiedy potkają na wilgoć lub deszcz z prostej grzywki, które specjalnie układam i prostuję robi się jeden lok. to samo z końcówkami. takim sposobem mam siano na sianie a później nie jest lepiej. nie lubię się pokazywać ludziom kiedy czuję się jak przychlast.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie połaczenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcam do przesłania zdjęcia torebki na konkurs http://bit.ly/12EUs2H.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...