czwartek, 6 czerwca 2013

Stylizacja 84 - Na chłodniejszy dzień :)

Dziś stylizacja sprzed tygodnia, gdy poranek przywitał nas ulewnym deszczem. Koniecznie chciałam założyć mój nowy naszyjnik, który dorwałam za jedyne 14,99zł więc szukałam jakiejś bluzki bez nadruku, która byłaby dla niego dobrym tłem :) Okazało się, że trzeba założyć sweter bo znów zrobiło się zimno :(





 




Sweter - allegro.pl
Kurtka - F&F
Spodnie - C&A
Botki - renne.pl
Zegarek - Gino Rossi
Naszyjnik - Sinsay
Torebka - allegro.pl

12 komentarzy:

  1. ta pogoda wpędzi mnie w depresję :< bogu dzięki nie ma śniegu! kolor tych spodni jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nie za dobry humor już od dłuższego czasu :( A spodnie na nowo zaczęłam nosić bo w końcu jakoś w miarę w nich wyglądam. Choć do ideału daleko :)

      Usuń
  2. No bardzo fajny efekt daje ten naszyjnik ;) aLe ja tam rzadko nosze coś na szyi dzisiaj ubrałam a tak to nie nosze, bo jeszcze w pracy bym zamoczyła w zupie jakiegoś dziecka :) hehehe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli prezent urodzinowy nietrafiony :P

      Usuń
  3. śliczny ten naszyjnik ;-)
    ja też mam dość już takiej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na szczęście znów świeci słońce ;)
    Te buty bardzo mi się podobają, a jednocześnie przerażają wysokością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo w tych butach nie potrafię chodzić :) Ale mają gruby obcas i to je ratuje :) Nie są aż tak niewygodne na jakie wyglądają bo moją platformę :):)

      U mnie dziś tak jakby chciało się słoneczko przebijać ale mu nie wychodzi :) Mi tam wszystko jedno, byle nie padało. I tak spędzam całe dnie nad notatkami :) Za tydzien mogłoby już być gorąco bo będę się opalać i opierdalać :)

      Usuń
    2. ja sobie właśnie kupiłam buty na 8 cm szpilce, nie wiem, uznałam,że mam parę eleganckich sukienek i wypada mieć. Ale jakoś chodzenie mi nie idzie. Jakiś kurs poproszę ;)

      Usuń
  5. Great style girlie!!

    Por cierto...¿Porqué no te pasas por mi blog que estoy de Giveaway Nacional?Échale un vistazo a los obsequios que seguro te gustan =D "POST GIVEAWAY"

    Mariola de http://crazyclosetblog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Naszyjnik rzeczywiście wspaniały i świetnie wygląda w połączeniu z tym sweterkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, może prócz butów, ale to pewnie dlatego, że mi się już opatrzyły wszędzie :) Ale tak to super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...