środa, 5 czerwca 2013

Stylizacja 83 - Miętowe Sinsay

W końcu udało nam się spotkać z Lilianną :) Co prawda jednak nie na rolki :) A szkoda bo mogłam wrzucić je do bagażnika i potem podjechać na Trzy Stawy gdzie jest fajna rolkostrada :) W środę była piękna pogoda co widać na zdjęciach, a następnego dnia się rozpadało więc zamiast iść na rolki tylko się w łóżku przewróciłam z boku na bok i poszłam dalej spać :)








T-shirt - Sinsay
Spodnie - allegro.pl
Baleriny - nn
Torba - allegro.pl
Kurtka - F&F
Zegarek - blink-bizuteria.pl

Nagle się okazało, że nie umiem pozować :) A i stylizacja jakoś na zdjęciach brzydko wyszła. To chyba wina spodni, które są już na mnie za duże i zjeżdżają i nagle ujawniają mi się boczki :) Niestety to jedyne jakie mam bo najnowsze po miesiącu zaczęły się przecierać i oddałam je do reklamacji. Nie miałam jednak czasu chodzić po sklepach i szukać nowych.
A to dowód na to, że jednak coś jem :) Co prawda bardzo niezdrowo, ale raz na kilka miesięcy można :):)

10 komentarzy:

  1. śliczna jest ta bluzeczka :) mniam, pizza wygląda przesmacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzeczka i buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna z moich ulubionych stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? No to chyba takie spontanicznie najlepiej mi wychodzą :D

      Usuń
  4. Miętowa bluzeczka <3 :D Trzeba znowu to powtórzyć, albo na rolki się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ter rolki to mnie prześladują. Najwyżej kiedyś w tygodniu po 14 czerwca bd mogła bo teraz mam po kilka zaliczeń dziennie.

      Usuń
  5. kolor miętowy czyli jeden z moich ulubionych :*
    zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  6. też polubiłam ten kolor, a Tobie bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...