poniedziałek, 3 czerwca 2013

Otwarcie Sinsay w Silesia City Center

We wtorek 28 maja miałam okazję uczestniczyć w otwarciu sklepu Sinsay w Katowicach.
Sinsay jest marką przeznaczoną dla kobiet do 24 roku życia - jak sami piszą. Moje wrażenie? Mają rację. To raczej ubrania dla modnych nastolatek, które chcą koniecznie podążać za trendami. Sklep pełny był neonów, znalazły się historyczne leginsy w paski i dużo ćwieków.
Znalazłam tam jednak też coś dla siebie. Nie oszukujmy się, w tygodniu, gdy siedzę cały dzień na uczelni też ubieram się głównie w sprawdzony zestaw t-shirt/tunika + dżinsy.
Jedyne co wyróżnia Sinsay to ceny. Na oko są o około 30% niższe od cen podobnych rzeczy w innych sieciówkach. Niektóre rzeczy są nawet o 50% tańsze - szczególnie biżuteria, okulary.
O dziwo nie zauważyłam dużego zainteresowania biżuterią i butami. Nikt nie zwracał uwagi na sandałki, torebki. I nie zauważyłam nigdzie charakterystycznego t-shirta z sercem. Jedynie pracownice je nosiły :)

Ogólne wrażenia z otwarcia? Głośno i kolorowo. Niestety nie zdążyłam pomalować własnej torby na zakupy bo było dużo chętnych, a mój narzeczony się niecierpliwił. O dziwo jednak zgodził się na zdjęcia :) Chyba dlatego, że można było dobrać głupie gadżety :P

Ogólnie myślałam, że będzie więcej ludzi. W końcu sklep otwarty był tego dnia tylko 3 godziny. Nie było jednak żadnych cenowych obniżek więc dziewczynom z okolicy polecam wybrać się za tydzień, gdy już to wszystko ucichnie. Z okazji otwarcia dostałam jedynie przypinkę, o czym dowiedziałam się dopiero w domu rozpakowując zakupy :)

Zdjęcia są autorstwa mojego kolegi, którego przypadkowo spotkałam :) Widać rozszerzył swoją działalność poza fotografię ślubną :)












12 komentarzy:

  1. Sinsay ma świetne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałki mi się podobają, to są te po które chcesz się wrócić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki wrzuciłam ot tak sobie bo zapamiętałam je ze sklepu :) Te, po które chce się wrócić są w tym stylu : http://stylio.pl/kolekcje/hm-sandaly-zlote-sandaly-hm-42615.png

      Usuń
  3. fajne ciuchy, mi jednak ta ostatnia bluzeczka wpadła w oko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest :) Już jedna moja koleżanka kupiła taką samą :D

      Usuń
  4. Szkoda, że mam tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie muszę się tam wybrać ;) lepiej już idę przekonywać narzeczonego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście takie na licealistek te wzory ;)Chociaż torebki już bardziej przypadły mi do gustu.;0

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo że od miesiąca mam powyżej 24 lat - wiele rzeczy z Sinsay bym do siebie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zależy od stylu a nie wieku :) No ale faktycznie pani po trzydziestce w neonach nie widzę :) Choć moje obserwacje na modnejpolce świadcza o czymś innym :)

      Usuń
  8. Fajna bluzeczka;) zapraszam do mnie na konkurs;p

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje pieknie :):* ja to bym chciała cos z Sinsaya ale stonowanego..:D nie wiem czy znajde:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...