niedziela, 16 czerwca 2013

Moje ulubione kanały na YouTube :)

Postanowiłam zrobić post o moich ulubionych kanałach na YouTube. Nie jestem jakąś maniaczką tej strony i nie siedzę na niej godzinami oglądając głupie filmiki o wywracających się ludziach. Nie oglądam kanałów "video blogerek" i rzadko oglądam filmiki po polsku. Kilka kanałów natomiast oglądam regularnie i na wszystkie natrafiłam przypadkowo. No dobrze, jeden poleciła mi siostra. A oto one (kolejność przypadkowa).
1. GabeandJess (FB)
Chyba zaczęło się od przypadkowo napotkanego gdzieś odnośnika "Teenage mom with three children under 3". Obejrzałam jeden filmik o tym jak to jest być nastoletnią mamą z trójką dzieci. No i mnie wciągnęło. Zafascynowało mnie jak ta niespełna dwudziestoletnia dziewczyna radzi sobie z obowiązkami matki i nauką. Oglądałam jej przemyślenia na temat ciąży, związków, reakcji ludzi na nią i relację z dnia, w którym dowiedziała się, że będzie mieć bliźniaki :) Nadal obserwuję ją na facebooku i od czasu do czasu obejrzę jakiś filmik. Jess skończyła niedawno 21 lat czyli jest o dwa lata ode mnie młodsza, a jej córeczka skończy niebawem 3 latka :)


Draw my life - wielki skrót historii Jess opowiedziany w ciekawy sposób :)
2. eatyourkimchi (FB)
To vlog małżeństwa z Kanady, które od pięciu lat mieszka w Korei Południowej. Poleciła mi go siostra czego się można spodziewać bo od kilku lat jest zafascynowana Azją. U niej zaczęło się chyba od recenzji płyt koreańskich zespołów. Tak natrafiła na Martinę i Simona (który tak w ogóle to z pochodzenia jest Polakiem! xD), którzy są... absolutnie szaleni :) Mi najbardziej podobają się relacje z życia w Korei. Zaznaczając, że oboje właściwie nie mówią po koreańsku :)


Jeden z ich poradników -> KLIK
3. ItsJudystime / ItsJudyslife (FB)
Zaczęło się od ItsJudystime i jakiejś wideo relacji z testowania kosmetyku. Kto regularnie siedzi na yt wie, że niełatwo przejść obok filmików pokrewnych, które pojawiają się po obejrzeniu pierwszego :) I tak z porad kosmetycznych Judy pod tytułem "first impression" przeszłam do jej vloga ItsJudyslife, gdzie kobieta nagrywa znaczną część swojego życia łącznie ze swoim mężem. Nawet całą ciążę relacjonowała obcym ludziom, a jej córeczka Julianna jest przeurocza :)


Porównanie kremów BB. Osobiście uwielbiam ten Etude House. Siostra sprowadziła mi z Korei :)
Znalazłam jej kanał na yt, gdy szukałam jakichś filmików z układami na step by ćwiczyć w domu. O dziwo wcale nie jest łatwo coś takiego znaleźć w internecie. Natrafiłam na filmiki Gabi i tak już zostało. Mam kilka ulubionych układów i je łączę w jakiś większe by zapełnić 45 minut ćwiczeń :)

I to by było na tyle :)
Nie oglądam polskich vlogów bo denerwują mnie dziewczyny w stylu "nagrywam ten filmik bo prosiliście o filmik o..., a w poprzednim filmiku pokazałam... a dlaczego tak długo nie nagrywałam filmików...? no ale już jestem" :P
Jeszcze swego czasu oglądałam filmy wrzucane przez Polkę mieszkającą w Los Angeles, ale przestałam bo... nie mogłam jej słuchać :) Jej subtelność w stylu "oo dupa słonia" mnie rozwalała :P I tacy ludzie wyjeżdżają do Stanów :P

7 komentarzy:

  1. To fakt, Polki w jakiś taki specyficzny sposób nagrywają filmiki na swoje vlogi : )

    OdpowiedzUsuń
  2. nikogo z tych ludzi nie znam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ten ostatni kanał musze kiedyś przejrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na You Tubie oglądam tylko nowe teledyski i filmiki z koncertów, takich rzeczy nie oglądam-bo cóż brak mi czasu....

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam lubię polskie vlogerki i chętnie je oglądam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...