sobota, 1 czerwca 2013

Maj - zakupowe nowości


1. Chabrowa kopertowa sukienka (allegro.pl ok 45zł z przesyłką)

2. Beżowa torebka (allegro.pl 36zł z przesyłką)

3. Spódnica F&F (allegro.pl 13zł z przesyłką)

4. Beżowa maxi spódnica (allegro.pl 48zł z przesyłką)


5. Beżowa rozkloszowana spódnica Reserved (allegro.pl 22,50zł z przesyłką)

Ma fajną długość do kolan i... kieszenie! :) Tylko trzeba ją wyprasować ;)
A w ogóle to... kupiłam rozmiar 40! Nie 42! Jupi! :)
6. Sukienka marynarska Reserved (allegro.pl 29,50zł z przesyłką)
Niestety jeszcze muszę schudnąć do niej kilka kilo :(
7. Sukienka dżinsowa LEVI'S (8,49zł z przesyłką)
Wylicytowałam za złotówkę i mam zamiar ją przerobić (przede wszystkim skrócić rękawy i trochę z długości). Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. A jak nie to i tak za tę cenę spróbować warto :)
8. Miętowa bluzka Sinsay (29,99zł)
9. Naszyjnik Sinsay (14,99zł)


10. Pierścionek z flagą Sinsay (8,99zł)
Mojemu narzeczonemu się nie spodobał :P Niech się cieszy, że tak na prawdę nie dałam się porwać modzie na flagi, gdy do nas przyszła i miałam tylko jedną jedyną bluzeczkę :)

Jak widać większość rzeczy kupiłam w tym miesiącu przez internet. Sesja się zbliża, robi się gorąco i nie mam czasu na prawdziwe zakupy. Zresztą niczego już tak na prawdę nie potrzebuję, a kolejna torebka to tak na prawdę tylko moja fanaberia :) A trzy ostatnie rzeczy to wynik wizyty na otwarciu Sinsay, o którym będzie osobny post :)
Polecam wam sprzedawcę na allegro, który ma wiele fajnych rzeczy w przystępnych cenach :) KLIK
Minusem dla mnie jest tylko brak rozmiarówki bo rozmiar uniwersalny to przeważnie S/M. Choć pozytywnie  mnie zaskoczyła beżowa bluzeczka oversize. Myślałam, że na mnie będzie opięta a tu niespodzianka :)
Na koniec pragnę was zaprosić na portal vinted.pl , o którym słyszałam już dawno temu, ale dopiero w zeszłym miesiącu postanowiłam założyć na nim swoje konto. Dziewczyny, które korzystają z szafa.pl wiedzą, że ostatnio portal bardzo się popsuł. Między innymi przez prowizję. Sprzedanie czegoś w przyzwoitej cenie graniczyło z cudem. Na allegro prowizja też nie jest mała. Tymczasem na vinted.pl nic się nie płaci za wystawianie. Myślę, że warto rozpromować ten portal by pojawiało się w nim co raz więcej ofert, ale też by więcej osób na niego zaglądało i zwiększyć sprzedaż :)
Link do mojego konta znajdziecie po prawej stronie :)

13 komentarzy:

  1. Eh chyba sobie zapoluję na twoją miętową bluzeczkę, bo nie potrafi się ode mnie odczepić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :) Nie obrażę się :D
      Znam to uczucie, gdy coś za tobą łazi. Musze jechać po sandały bo nie wiem czemu nie kupiłam ich od razu :)

      P.S. Już nie Lilianna? ;)

      Usuń
    2. Kupiłam :D ALe mimo wszystko uważam iż tobie kolor miętowy bardziej pasuje, ale coraz bardziej zaczyna mi się podobać :d

      Usuń
  2. Świetne zakupy, nadal zazdroszczę torebki, a na vinted mam konto, raz była nawet taka fajna akcja tam, że dostałam pudełeczko z Shinyboxa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to dalej jest ale nie wczytywałam sie o co w tym chodzi :D

      Usuń
  3. same fajności, aż mi się zachciało pogrzebać na allegro - no ale tak, sesja się zbliża :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tym bardziej siedzę na allegro zamiast przy książkach :D Wczoraj zamiast robić projekt malowałam paznokcie we wzorki :D

      Usuń
  4. miętowa bluzka jest świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mi się podoba spódnica maxi chociaż wolałabym ją w bardziej wyrazistym i letnim kolorze :)

    www.szafa-na-szpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to co się stało z szafą to jakaś masakra. ja też będę musiała chyba kiedyś zrobić porządek w swoich ubraniach i coś wystawić na allegro, bo tam się zawsze szybko sprzedaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też poluję na jeansową sukienkę, ale właśnie kupiłam inną na Asosie, i zastanawiam się czy kolejna ma sens. Tym bardziej,że musiałam buty dokupić, czyli sporo kasy poszło. Ale jeżeli chodzi o sukienki to u mnie Asos rządzi ;)
    Szalenie podoba mi się ta marynarska sukienka, jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chabrowa sukieneczka najlepsza! :D

    A co do Twojego komentarza, to wielkie dzięki, bardzo miło mi było czytać te słowa :D Moje pierogi słone nie były, a może tylko mi się tak wydaję, bo uwielbiam słone rzeczy i niestety do wszystkiego dosypuje sporo soli. Następnym razem użyj mniej fety - albo więcej szpinaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz użyłam tylko 3/4 fety bo się bałam. Ale mój narzeczony stwierdził, że były słabo słone :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...