piątek, 28 czerwca 2013

Denim

Ten, który wymyślił dżins powinien dostać Nobla! :) Od zawsze uwielbiałam ubrania dżinsowe i to nie tylko spodnie ale i sukienki, kurtki. Nawet torebkę swego czasu miałam ^^
Ostatnio modne jest połączenie różnych odcieni dżinsu, cieniowane koszule, a nawet ubranie się od stóp do głów w dżins. Ja osobiście jeśli już łączę dżinsowe spodnie z koszulą to staram się by te pierwsze były czarne. Uwielbiam też dżinsowe sukienki :) A najbardziej połączenie letniej białej sukienki z dżinsową kurtką :)

























Bez dżinsu nie mogłabym żyć. A wy? :)

8 komentarzy:

  1. chciałabym jeansową koszulę ombre ale są drogie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam że cos dorwę na wyprzedażach ale 59zł to dla mnie nadal za dużo :D

      Usuń
  2. Ja lubię głównie spodnie i spódnice z dżinsu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie kazałam siostrze przywieźć mi taką koszulę z Londynu, tam są śmiesznie tanie i ładniejsze niż te u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam aż tak nie szaleję za jeansem :P Wystarczą mi spodnie, kórtki mi nie bardzo jakoś leżą ... wolę skórzaną :D aczkolwiek koszula jeansowa podobałaby mi się do legginsów albo sukienka jeansowa ... oooo :P
    P.S. Kupiłam sobie inne niż czarne legginsy :P HAHAHA :P

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham dżins, pasuje prawie do wszystkiego ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...