piątek, 24 maja 2013

Stylizacja 82 - Pastele

Nie ukrywam, że do połączenia tych kolorów zainspirowała mnie Porcelain Desire, która często do pastelowych zestawów dobiera beż. Rzadko ubieram się w jasne kolory, sama nie wiem czemu. Przeważnie kupuję rzeczy nie tyle ciemne co w intensywnych kolorach - chaber, czerwień. Tymczasem okazało się, że w pastelach też czuję się świetnie. No i w końcu nauczyłam się wiązać ten kilometrowy szalik :)







Tunika - Reserved
Spodnie - LC WAIKIKI
Apaszka - C&A
Torba - allegro.pl
Baleriny - nn
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Kolczyki - LOKAAH

16 komentarzy:

  1. uwielbiam pastele <3
    bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie - tak pastelowo ;))
    śliczny zegarek !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz w tym zestawie :) Tak wiosennie i kolorowo :) Bardzo mi się podoba :)Wszystko świetnie się ze sobą komponuje :) I do tego te cudne dodatki <3.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam do cię do wzięcia udziału w giveawayu na naszym blogu, w ktróym możan wygrać okulary przeciwsłoneczne( http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html )

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo twarzowo ci w pastelach i przyznam że mnie bardziej się w nich podobasz niż w ciemnych kolorach :)
    bardzo fajnie dobrałaś do całości dodatki słowem super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, piękna stylizacja a Tobie w niej bardzo do twarzy, pasują Ci pastele. ja uwielbiam takie kolory mam mnóstwo rzeczy w odcieniach mięty i brzoskwinki, ahhh wyglądasz na prawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane połączenie pasteli ;) !


    PS. Mam prośbę, mogłabyś wejść na tę stronę, następnie kliknąć w ,,galeria'' i kliknąć serduszko przy pracy, która jest zapisana moim imieniem i nazwiskiem(Karolina Hofman)? Będę bardzo wdzięczna . https://www.facebook.com/eastendpl/app_467939593270340

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ci do twarzy w pastelach zwłaszcza, że włosy masz ciemne i już się odznaczają na tle takich jasnych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pastele, fajny zegarek ;dd

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taką kolorystykę, a zegarek jest fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. częściej powinnaś tak się ubierać, naprawdę Ci pasują takie kolory ;) Ja mam za to w szafie większość czarnych, albo białych rzeczy. Ale ostatnio pojawiły się w niej dwie pastelowe rzeczy i też muszę powiedzieć,że czuję się w nich świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Bardzo ładnie Ci właśnie w takich kolorach! Czekam na kolejne "jasne" stylizacje :) A torby zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz ślicznie świeżo i promiennie :)Nie bój się pasteli,bo bardzo C pasują :)
    buziole

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, mam taki sam zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zestaw.. i ten zegarek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...