środa, 22 maja 2013

Stylizacja 81 - Broken Heart

Dziś przedstawiam zestaw zwyczajny na uczelnię. Chciałam tego dnia iść w sukience, ale nagle zmieniły się prognozy pogody i z upału zrobiły się dwadzieścia dwa stopnie z deszczem.
Nie zaryzykowałam więc i postawiłam na klasyczne dżinsy i biały t-shirt, który uwielbiam bo jest długi i wygodny. Zresztą u mnie każdy biały t-shirt jest dobry :)
Zestaw rozweseliłam trochę czerwonymi balerinami.






T-shirt - Reserved
Spodnie - LC WAIKIKI
Baleriny - nn
Torba - allegro.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Kurtka - F&F

Zapraszam na moje allegro :)

12 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba :) swojsko tak! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały T-shirt i jeansy to jeden z moich ulubionych zestawów. Świetnie wyglądasz, podobają mi się też Twoje balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie zestawy :) Białych t-shirtów z różnymi nadrukami mam sporo :)

      Usuń
  3. Super prosta stylizacja ale z fajnym dodatkiem czerwonych balerin :) Skąd je masz ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba zegarek i t-shirt też

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te balerinki, taki energetyczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pogoda ostatnio płata nam figle :P
    świetny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...