niedziela, 19 maja 2013

Stylizacja 79 - This is what I like :)

W końcu odkryłam własny styl. A raczej zrozumiałam jaki jest.
Zmienny.
Ale nie chodzi o to, że ciągle go zmieniam tylko, że właśnie mam taki styl - lubię codziennie chodzić w czymś innym :) Raz marynarka, raz bluza. Dziś trampki, jutro spódniczka i obcasy :)
To jest to co lubię. W życiu nie zmieniam poglądów. Za to zewnętrznie lubię się zmieniać. Jakoś to się wpasowuje w moje poglądy o farbowaniu włosów i noszeniu ich ciągle rozpuszczonych :) No, powiedzmy... ;)
Po eksperymentach z bandaną na głowie postawiłam na bardziej elegancki zestaw, który jednak nadaje się na co dzień. W końcu ubrałam marynarkę, która od ponad miesiąca wisiała w szafie jeszcze z metką. Musiałam doszyć w niej zapięcie bo było tylko jedno (to niżej), i marynarka brzydko rozchodziła się na biuście. Na skrócenie rękawów już nie starczyło mi czasu i nerwów. Może w innym przypadku sprzedałabym daną rzecz, ale ta marynarka strasznie mi się podobała, a kupiłam za dużą i teraz staram się zrobić wszystko by dobrze leżała. Uwielbiam taki subtelny styl militarny :)






Marynarka - allegro.pl
Top - New Yorker
Jeansy - LC WAIKIKI
Torba - allegro.pl
Botki - renee.pl

13 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, tak kobieco i elegancko ;-) Ja wyznaję te same wartości, super że natknęłam się na Twojego bloga.
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna marynarka ogólnie ładny zestaw:) mój styl też jest zmienny lubię eksperymentować z modą pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moda jest po to żeby się nią bawić, eksperymentować i zmieniać się :-)
    mam podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdym zestawie jest Ci ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ci w tej marynarce :) Ja też raz lubię się ubrać elegancko a raz sportowo :) Ostatnio u mnie dość często są lubiane legginsy :P Najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bardzo podobna marynarke tylko w brzydszym kolorze:)
    sliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo Ci pasuje taki styl ;) Ja odkąd poszłam na magisterkę, zmieniłam styl na klasyczny i prosty. Jakoś źle się czułam w wydaniu " na nastolatkę". I teraz bluzy tylko po domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie :)
    ja tylko zmieniłabym bluzkę, bo nie lubię brązowego na jakąś w paski :D
    btw. odblokowałam bloga, więc teraz powinny Ci się pokazywać posty nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super bo właśnie z twoim blogiem miałam problemy :P A brąz specjalnie wybrałam bo nie chciałam takiego typowego stylu marynarskiego :P

      Usuń
  9. ładniutka ta marynarka:) widać, że dieta przyniosła efekty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Bo ja właśnie nie widzę :(

      Usuń
  10. Mój pierwszy komentarz do bloga ever :)

    Wyglądasz świetnie i mnie z kolei bardzo się podoba przełamanie klasycznego granatu brązem. I lubię czytać Twoje posty, bo są czymś więcej niż opisem strojów, ale bez przesadnego filozofowania:)

    A w ogóle to jesteś moją ulubioną blogerką, totalnie! Bo wreszcie znalazłam kogoś, kto ma ten sam problem z udami, co ja! :)
    pozdro - marta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna marynarka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...