piątek, 10 maja 2013

Stylizacja 78 - Inspiracja








Bluzka - Camaieu
Kamizelka - Reserved
Jeansy - LC WAIKIKI
Trampki - allegro.pl
Torba - Cropp
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Chustka - LOKAAH

Gdy zobaczyłam tę kamizelkę na aukcji wiedziałam, że muszę ją mieć. Nie jest może tak do końca w moim stylu, ale od dawna marzyło mi się coś z takiego "marmurkowego" dżinsu. A, że spodnie takie na mnie wyglądałyby okropnie to zdecydowałam się na inny element garderoby :)
Gdy do mnie przyszła skojarzyłam, że gdzieś widziałam podobną. Coś mi się tam kojarzyło z teledysku Eweliny Lisowskiej, którego nigdy w sumie nie widziałam w całości :) Drugim elementem była czerwona chustka na głowie :) Jak się okazało nie miała tych elementów w jednym zestawie :) Za to ja je połączyłam :) Chyba po raz pierwszy zdarzyło mi się tak zainspirować :)

Odważyłam się tak nawet iść na uczelnię. No dobra, bez chustki :) Okazało się jednak, że nie jestem "dziewczyną w trampkach". Strasznie mnie nogi bolały od płaskiej podeszwy. Jednak wolę baleriny choć znów trampki uwielbiam do jeżdżenia autem. Zdarzyło mi się nawet wozić ze sobą baleriny na zmianę, które przebierałam po zaparkowaniu pod uczelnią :D:D

18 komentarzy:

  1. czemu nie poszłaś w chustce na głowie, wg mnie wyglądasz rewelacyjnie i taki styl idealnie do Ciebie pasuje :)
    a kamizelka jest bossssska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to juz bardziej przebranie niż ubranie :) Tylko do zdjęcia ;)

      Usuń
  2. ja również nie założyłabym podobnej chustki na głowę, ale cała reszta jest wporządku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentujesz w takim luźnym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ja tez mam taką czerwona bandamkę :) W zeszłe wakacje śmigałam w podobnym zestawie :)) Tylko do tego krótkie spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja ją kupiłam dopiero w tym tygodniu. Właściwie głównie z myślą o tym zdjęciu :) Ale możliwe, że ją jeszcze wykorzystam :)

      Usuń
  5. Fajna stylizacja a ja tam bym poszła w tej chustce na głowie a co tam :P Fajnie ta czerwień dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w takiej wersji wyglądasz przegenialnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz,uwielbiam taki styl :)) chusta skojarzyła mi się z Amy W :))) dodatkowy plus :))) Musze sobie zakupić takie trampki,świetnie wyglądają w takim zestawieniu :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, z Amy nie skojarzyłam :) Myślę nad jakimś innym zastosowaniem tej chustki bo szkoda żeby leżała :):)

      Usuń
  8. możesz tak śmigać po mieście, a nie tylko do zdjęcia pozować. Świetnie Ci z tą chustką, inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Świetnie Ci to wyszło :)

    Zapraszam do udziału w konkursie:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=525746904127691&set=a.450111681691214.92809.450099161692466&type=1&theater
    Główną wygraną jest zaprojektowanie bransoletki, która będzie sprzedawana w sklepach!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię bandamki tak wiązane we włosach ;)
    ślicznie.!

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej stylizacji wyglądasz rewelacyjnie. Taki styl Ci pasuje. Nic dodać nic ująć.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie, chcę właśnie kupić taką bandamkę, ale nie wiem czy będę w niej chodzić po mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw, super wyglądasz :)
    A ja myślałam, że stopy bolą od obcasów, a nie płaskich podeszew :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...