środa, 8 maja 2013

Stylizacja 77 - Chabrowa sukienka

Kupiłam sobie świetną chabrową sukienkę i już nie mogłam się doczekać by ją założyć. W końcu miała swoją premierę na urodzinach teścia :) Od kilku dni miałam obiecane zdjęcia, ale ciągle padało i było zimno. W końcu w niedzielę zrobiło się nieco cieplej. Idealnie na koniec majówki.
Zdjęcia to debiut mojego narzeczonego. Powiedział, że nie ma nic przeciwko by to powtórzyć :)







Sukienka - allegro.pl (ok 45zł z przesyłką)
Kurtka - F&F (129zł)
Botki - renee.pl (ok 80zł z przesyłką)
Szal - loompex.pl (ok 8zł z przesyłką)
Torebka - F&F (24,90zł)

13 komentarzy:

  1. Sukieneczka ma śliczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukieneczka!! Cudowna, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, a jej kolor na prawdę ci pasuje :) Ale SZCZERZE nic by się nie stało jakby była ciut krótsza i pokazałabyś kolana :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam ze to napiszesz, ale ja i tam mowie zdecydowanie TAK.

      Usuń
  4. ślicznie wyglądasz ;)
    och... jak ja bym chciała, żeby mój narzeczony pocykał mi zdjęcia... nie mogę się go naprosić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna sukienka i botki...:) No i gratuluję narzeczonemu zdjęciowego debiutu..:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka fajna ale przy tych butach lepiej prezentowałaby się krótsza.
    Już swoją drogą buty też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ta sukienka;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sukienka, świetnie do Ciebie pasuje. Tylko te buty tu trochę przeszkadzają...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...