sobota, 4 maja 2013

Stylizacja 76 - Best version of me :)

W roli głównej dziś spodnie, które kupiłam w styczniu z zamiarem zmieszczenia się w nie :) Mieliśmy umowę z narzeczonym, że gdy się to stanie, idziemy na deser lodowy do kawiarni. Nadal czekam :P
Po t-shirt zaś wracałam się do sklepu bo najpierw uznałam, że jest głupi i mi się nie przyda, a potem ciągle o nim myślałam i do czego by pasował :) Niestety, gdy się wróciłam okazało się, że mojego rozmiaru nie ma. Już prawie odpuściłam, gdy jeszcze postanowiłam zerknąć do Croppa w Silesia City Center podczas zakupów z Lilianną. Nabijała się ze mnie jak przeczesywałam wszystkie t-shirty, zarówno te poskładane jak i wiszące. Potrzebowałam XL bo był zawyżony rozmiar a największe było L. Już chciałam wychodzić, gdy jeszcze w jednym miejscu dojrzałam te koszulki. Poleciałam jak na złamanie karku i... jest! Już nawet nie mierzyłam tylko od razu do kasy. Z kuponem Lilianny jeszcze mnie taniej wyszła :)







T-shirt - Cropp
Jeansy - C&A
Torba - Atmosphere
Kurtka - F&F
Botki - allegro.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl

Wybaczcie moją zmęczoną twarz i rozwichrzone włosy, ale byłam zmęczona całym dniem i zakwasami po wycieczce w góry :)

14 komentarzy:

  1. Świetna jest ta koszulka, nie dziwię się, że przekopywałaś sklep w jej poszukiwaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem, że jak mi się coś podoba to brać :)

      Usuń
  2. podobają mi się spodnie z zamkiem w nogawce,
    ogólnie świetna stylizacja jak zawsze;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się - koszulka jest super !
    ja też już się nauczyłam, że jak coś mi się podoba, to trzeba od razu brać, po póżniej najczęściej już nie ma danej rzeczy...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty!!! <3<3 :) fajne rozwiązanie z suwakami przy spodniach, dla moich brzuchatych łydek jak znalazł ;) były inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w styczniu i to była ostatnia para w ogóle

      Usuń
  5. a jak nie jestem ze Śląska, to też mogę wypełnić anietę? lubię takie zbawy, a poza tym wiem, że kiedyś ja też pewnie będę potrzebować ;) a będziesz brała udział w tym konkursie dla blogerek o dbaniu u figurę? tym gdzie można wygrać weekend w spa? [o tym mówię http://mojanowafigura.pl/static/media/uploads/blogerki/index.html] bo chętnie bym poczytała jakie masz sposoby i może coś zgarnęła dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Nie słyszałam wcześniej o tym konkursie. Tak na prawdę jestem dopiero na początku drogi i nie czuję się osobą, która mogłaby komuś doradzać w sprawie odchudzania. Na pewno polecam dietę 3D Chili i poszukanie "swojej" dyscypliny. Nie wszyscy lubią biegać. A jednak bez ruchu przy diecie się nie obejdzie :)

      Usuń
  6. Zegarek jest fantastyczny, podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no super :) gratuluję tego, że mogłaś założyć wreszcie swoje nowe spodnie, jednak to jest prawdziwa motywacja - dobry ciuch i puchar lodów :D

    wypełniłam ankietę, kiedyś byłam w niektórych miejscach i pamiętałam, jak tam wyglądało z dojazdem itp :) w niektórych nie byłam, więc kliknęłam średnią ocenę, mam nadzieję, że nie zaburzy to Waszej pracy ani nie przekłamie wyników :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się zegarek.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...