czwartek, 2 maja 2013

Stylizacja 75 - Rainy day

Po sobotnim lekkim załamaniu nerwowym związanym z odchudzaniem postanowiłam w niedzielę zaszaleć i ubrałam się elegancko choć szliśmy tylko do cioci bo moja kuzynka na stałe mieszkająca w Niemczech przyjechała na weekend. Niestety pogoda była brzydka więc trzeba było się przeprosić z kurtką. Wyczaiłam w szafie mamy uroczą pikowaną kurteczkę, która jest cienka więc idealna na wiosnę. Może troszkę za duża, ale czułam się w niej bardzo komfortowo :)


 




Kurtka - szafa mamy
Bluzka - C&A
Spódnica - nn
Botki - renee.pl
Torba - allegro.pl

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wszystkim się spodobała :) A to taki zabytek :):)

      Usuń
  2. bardzo fajna kurtka, na pewno ciepła :) i botki też mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest puchowa, jak się wydaje :) Taka cieniutka na podszewce :)

      Usuń
  3. rozweselający kolor, w sam raz na przekór szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba cały weekend takie będę nosić :P Nie mogę patrzeć już na to szare niebo

      Usuń
    2. a u mnie słońce- a to ponoć u Was " południowców" miało świecić, dlatego wybierałam się do Was ;) Gdyby jeszcze było z 5 stopni więcej :)

      Usuń
    3. Od tygodnia słysze, że "jutro już będzie słonecznie" więc w to nie wierzę. Leje od 4 dni

      Usuń
  4. hmmm... widać że za duża na ciebie, ale kolor jest śliczny i bardzo ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś na żywo nie wydawała mi się taka duża :) To rozmiar M :D

      Usuń
    2. Na pierwszym zdjeciu jest ok ale potem wydaje sie juz wieksza...

      Usuń
  5. a mi się podoba bardzo bluzeczka w pepitkę <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię a mało noszę bo jakoś nie mam do czego

      Usuń
  6. U nas na szczęście bez deszczu:) Lubię czerwień:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Ja dziś upolowałam pół godziny bez deszczu na jogging ale już na sesję się nie udało :P

      Usuń
  7. bardzo ładnie :)
    podobaja mi się butki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na szczęście majówka była słoneczna :) Ładnie Ci w czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...